perjantai 12. syyskuuta 2014

What you wanna read on Mental News?

Pientä kyselyä taas tiedossa. Mulla on ens viikolla palaveri avopuolen kanssa, mikä toisin sanoen tarkoittaa, että mä luultavasti kotiudun osastolta jossain niillä tienoilla. Muutenkin mulle osaston rutiinit ja täällä olo on jo aika itsestäänselvyys, joten mä en ehkä osaa kirjoittaa jostain, mistä te haluaisitte ehkä lukea. Tähän asti mä oon vaan kirjoittanut mun päivistäni täällä. Siksi mä ajattelin kysyä, että minkälaisia postauksia te toivoisitte, että mä tekisin osastosta ja täällä olemisesta nyt, kun mä vielä oon täällä?

13 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Here we go: viihdytkö sä siellä paremmin kuin kotona, kun on kuitenkin erilaista? Mitä luulet jatkuuko osastolla tehdyt ihmissuhteet irl? Onko edes hieman mukavaa että sun elämä on ollut nyt ns. mielenkiintoista ja tavallisesta poikkeavaa josta voit kertoa kaikille kuten vaikka täällä blogissa? Ootko salaa ylpeä tästä osastomeriitistä? Vai häpeätkö todella paljon että oot siellä vikaan kuvaasi viitaten "insane"? En vattuile, olen itekin ollut osastoilla.

Voimia ja valoa päiviisi!:)<3

Anonyymi kirjoitti...

^ Hyviä kysymyksiä. Mua kiinnostais vastaavat kanssa. :) Kiinostaako sua osastolla jutella muille vertaisille? Entä osaston ulkopuolella? Irl tai netissä.

Pura kirjoitti...

Hei hienoa, tossa tulikin paljon asioita, joista mä en oo tajunnut kirjoittaa. Vastaan noihin sitten ihan omassa postauksessa. :)

Anonyymi kirjoitti...

onko teidän osastolla oma terapeutti/psykologi ja oletko käynyt hänen luonaan? käytkö juttelemassa sille sairaanhoitajalle vielä?
mun mielestä on kyllä aina kiva kuulla sun ajatuksia päivistä, mitä olet syönyt ja tehnyt :-)
sanoit osastolle mennessä muistaakseni että sulla lisättiin lääkitystä, ootko huomannut siinä mitään positiivisia (tai negatiivisia) vaikutuksia? haluatko kertoa mitä lääkkeitä sulla menee? (anteeksi jos olet ne jossain täällä kertonut tai ne lukevat sivubannerissa, en näe sitä sivubanneria kännykkäversiossa)
mitä mieltä olet yleensäkkin lääkkeistä, ovatko ne auttaneet vai vain pahentaneet oloa?

Pura kirjoitti...

Jees, mä vastailen näihin kanssa sitten samalla kun noihin ylempiin. Kiitti kysymyksistä! Saan osastolle jotain tekemistä kun vastailen näihin. :)

Anonyymi kirjoitti...

Ruokajutuista on aina kiva lukea, miten syömiset onnistuu ja mitä teillä on ruokana. Olis myös kiva kuulla sun psyykkisestä hoidosta enemmän, ja sun edistymisestä. Tuntuuko että saat tarvitsemasilaista hoitoa ja tehoaako se. Kerro ihan kaikkee mahollista sun osastosta, ja kuvaile niitä tiloja! Onko siellä kauppoja, millaset tupakointi mahollisuudet yms.

Anonyymi kirjoitti...

Sellanen postaus ois kiva missä kerrot osaston perusjuttuja, siis sääntöjä ja millaiset tupakointimahdollisuudet ja millasia hoitajii siel on yms :)

Reetta kirjoitti...

Haluisin tietää käytkö ikinä siellä pikkusella lammella istuskelemassa ? Jos käyt ni meetkö sinne jomman kumman laiturin päähän vai jäätkö rannalle? Mitä muuta teet ko sulla on ulkoiluja?

Lumi kirjoitti...

Tää ei nyt ihan liity sairaalaan, mutta mua kiinnostaisi, ajatteletko koskaan millaista elämäsi voisi olla ilman anoreksiaa, tai käykö sulla koskaan edes sekunnin murto-osan ajan mielessä että voisit haluta syömishäiriötöntä elämää? Vai ajatteletko että pysyisit syömishäiriöttömänäkin kuitenkin masentuneena ja että siksi on helpompi pitää kiinni siitä kontrollista joka sulla on kehoosi?

Siiri kirjoitti...

Just tosta mäkin haluisin kuulla :) ja tietty kaikista muistakin mitä nyt in ehdoteltu!

Voimia paljon!<3

Siiri kirjoitti...

Just tosta mäkin haluisin kuulla :) ja tietty kaikista muistakin mitä nyt in ehdoteltu!

Voimia paljon!<3

Pura kirjoitti...

Kiitos <3

Pura kirjoitti...

Hei kivaa, tänne on tullut paljon kivoja kysymyksiä ja postaustoiveita. Kirjoittelen näistä sitten, kun olen parantunut. :)

Lähetä kommentti