perjantai 12. syyskuuta 2014

Good day today


Mä pääsen kohta lähtemään kotiin kotijaksolle, jee jee! Koko viikonlopuksi! Sitä ennen on vielä lounas. Maksaa yrttikastikkeessa. Thank God I'm a vegetarian.

Ihanaa päästä taas ulos näiden valkoisten seinien sisältä. Edes vähäksi aikaa. Näihin seiniin on tiivistynyt liikaa itkua, epätoivoa ja ahdistusta ja kaikki se tihkuu maalipinnan läpi. Mä tarvitsen taukoa täältä, että mä jaksan taas sunnuntaina tulla takaisin tänne ja olla täällä taas ensi viikon.

Mä oon suunnitellut kaikkea kivaa kotijaksolle. Ainakin mun on tarkoitus nähdä kavereita ja katsoa joku tosi pelottava kauhuleffa. Lisäks mä toimin viikonlopun catsitterinä ja hoidan kaikkia meidän kolmea kissaa, kun vanhemmat lähtee viikonlopuksi reissuun.

Kivaa viikonloppua teille ihanat! Ootte tärkeitä, enkä mä tiedä miten mä selviäisin ilman teitä!

10 kommenttia:

Reetta kirjoitti...

Kissat on ihanan rentouttavia, toivottavasti se auttaa sua jaksamaa myös ens viikon!
Hyvää viikonloppua myös sulle :)

Anonyymi kirjoitti...

hyviä ajatuksia, on oikeasti tervettä halutakkin pois sieltä osastolta viikonlopuksi, se on merkki siitä että olet parantumisen toellä masennuksesta.
kuulostat parempi vointiselta :-) hyvää viikonloppua! (älä oksenna!)

Anonyymi kirjoitti...

Oi, kissat on ihania. :3 Sun viikonloppusuunnitelmat kuulostaa hyvälle.
Oikein hyvää viikonloppua! <3

Villasukkatyttö kirjoitti...

Kivaa kun pääset käymään kotona. Toivottavasti saat piristystä sun viikonlopusta :)
Kaikkea hyvää sulle ♥

Huolipallo kirjoitti...

:)

Pura kirjoitti...

Niin mustakin! :D Kiitti ja samoin sulle! <3

Pura kirjoitti...

Joo niinhän ne on. :) Kiitti! <3

Pura kirjoitti...

Niin on! =ˆ-ˆ= Mä kanssa toivon, että tästä tulis kiva kotiloma. Kiitti! :)

Pura kirjoitti...

Mäkin ajattelen just niin, että on hyvä kun mä haluan sieltä pois, mut en mä näe muuten, että olisin mitenkään lähellä parantumista. :( Mut nyt menee tosiaan ainakin vähän paremmin. :) Kiitti, mä yritän olla oksentelematta. :)

Pura kirjoitti...

:)

Lähetä kommentti