tiistai 16. syyskuuta 2014

Sick & tired

Blogihiljaisuus. 4 päivää. Olen hengissä. Oon ollut vaan kipeänä. Sairastuin sunnuntaina ja oon siitä asti maannut vuoteen omana. Ihan kunnon flunssa. Mä en aluksi pystynyt syömään enkä juomaan oikeastaan yhtään mitään. Enkä mä pystynyt olemaan ollenkaan ylhäällä, kun mua alkoi huimata ja heikottaa.

Mä olin sunnuntaina niin huonossa kunnossa, että meinasin lähteä taksilla päivystykseen ja siitä tiputukseen. Mut ei mun sitten onneksi tarvinnut. Mun immuniteetti on niin huono ja mä olen muutenkin heikossa kunnossa aliravitsemustilani takia, että mä sairastan kaikki taudit rajummin kuin muut.

Mä sain tän taatusti täältä osastolta. Se huono puoli on olla sairaalassa ja osastolla. Sillä jos täällä kiertää syysflunssa tai mikä tahansa tauti niin siltä ei säästy kukaan. Mun kotijaksokin meni osin ihan pilalle tämän takia. Että kiitti vaan.


Nyt on jo sen verran parempi olo, että mä pystyin tulemaan kirjoittamaan tänne blogiin. Viikonlopusta mulla olisi kerrottavaa, mut kerron siitä myöhemmin. Nyt en jaksa kaikkea.

Näistä parista viime päivästä mulla ei oo juurikaan kerrottavaa. Mä palasin maanantaina osastolle. Mun olis alun perin pitänyt palata sunnuntaina klo 19, mut soitin osastolle ja sain onneksi luvan jäädä kotiin, koska olin niin huonossa kunnossa. Sain laitoshuoltajalta paksun torkkupeiton ja oon nyt vaan maannut sängyssä ja lepäillyt. Ryhmiin mun ei ole tarvinnut osallistua enkä mä olisi edes pystynyt. Oon noussut sängystä ainoastaan ruokailuihin. Onneks pystyn taas syömään niin paranenkin varmasti nopeammin. Muuten en oo pystynyt oleilemaan edes yhteisössä paitsi eilen nousin kattomaan vähäksi aikaa BB-Extraa ja Salkkareita.

Mä kirjoittelen taas enemmän ja useammin kunhan olen parantunut ja teen Q&A -postauksen niistä teidän esittämistä kysymyksistä. Teen myös postauksen asumisesta täällä osastolla ja osaston säännöistä yms. mistä ootte esittäneet toiveita. Tietty niissä rajoissa, kun voin asioista kertoa.

15 kommenttia:

TM kirjoitti...

Parane pian! <3

Pura kirjoitti...

Kiitos! <3

Anonyymi kirjoitti...

paranemisia täältäkin <3
t: myös syysflunssan kanssa painija

Mirabella G kirjoitti...

Hei Pura toi sun proffakuva tos niin mistä leffasta/sarjasta se on? Tollanen anime tyyppinen :)

Mirabella G kirjoitti...

Hei Pura toi sun proffakuva tos niin mistä leffasta/sarjasta se on? Tollanen anime tyyppinen :)

Anonyymi kirjoitti...

Voi ei. :( Flunssaa tuntuu olevan nyt ihan joka paikassa liikkellä. Minäkin toivotan pikaista paranemista! <3

Sini kirjoitti...

Parane pian! :)

Pura kirjoitti...

Sarjasta Sailor Moon. :)

Pura kirjoitti...

Kiitti ja samoin sullekin! :)

Pura kirjoitti...

Joo niin sitä on. :O Kiitti! :)

Pura kirjoitti...

Voi kiitos! :)

Siiri kirjoitti...

Paranemisia! Mäkin oon maannu sairaana mut nyt onneks alkaa parempaan päin mennä :) selätä ne pöpöt!

Pura kirjoitti...

Hei kiitti ja samoin kanssa sulle! Hyvä että oot jo voiton puolella, mäkin oon.

Reetta kirjoitti...

Mikäs on olo?

Pura kirjoitti...

Huonompaan päin taas... nyyh. :(

Lähetä kommentti