tiistai 9. syyskuuta 2014

New week

Maanantai. Mä otin aamupalalla velliä. Mut ihan vähän vaan. Silleen näön vuoks. Sitä velliä tuli vaan muutaman lusikallisen verran. Mut hoitajat näki, että mä otin velliä eikä ne päässeet naputtamaan mitään. Ne kattoi, että mä otin lautasen. Ei ne varmaan kattoneet paljonko mä siihen sitä velliä kauhoin.

Mun vuoro soittaa aamuryhmässä biisi. Soitin Lebo M:n He Lives In You, joka on Leijonakuningas 2:n soundtrackilta. Yhdessä vaiheessa mä kuuntelin aika paljonkin leffamusaa. Ja musta on kiva soittaa aamuryhmässä joku biisi, mitä ei oo soitettu radiossa puhki ja mitä toiset ei oo välttämättä edes kuulleet.

Tänään täällä oli työvuorossa mulle uus hoitaja. Kuulemma vaan väliaikaisesti. Sellainen kaapin kokoinen mieshoitaja toiselta osastolta. Sellaiset hoitajat on sijoitettu aina vastaanottoosastoille, kun ne pystyy taltuttamaan kaikkein vahvimmat ja haastavimmatkin potilaat, jos ne alkaa riehua.


Tänne piti tulla myös uusi potilas. Mies. Ei tosin mun hoitoryhmään. Mut ei se sitten tullutkaan, vaikka sille oli varattu sisäänkirjaukset ja kaikki sellaiset ajat lääkärin kanssa.

Lounaalla oli lindströminpihviä ja perunaa ja päivällisellä minestronekeittoa, sämpylää ja Melanderinpuuroa. Se puuro oli jotain luumu-omenakiisseliä. Ei kauhean hyvää. Eka jälkiruoka, josta mä en oo tykännyt.

Mun oli kanssa tarkoitus mennä yhden toisen potilaan kanssa kävelylle. Oli kiva, kun se pyysi mua, mut me ei sitten ehdittykään, kun mulla oli Mindfullness-ryhmä. Mä pääsin siihen nyt vakituiseksi jäseneksi 1. jonotussijalta, kun yksi potilas kotiutui viime viikolla ja siitä ryhmästä vapautui mulle paikka. Jee! Siinä ryhmässä pystyy aina rentoutumaan ihanasti, kun kuuntelee harjoituksia mielikuvamatkoista.

Olispa jo perjantai.

4 kommenttia:

Reetta kirjoitti...

Tsemppiä.. Pian on perjantai :)

essi kirjoitti...

Voi mä tiiän kuinka sairaan hitaasti aika osastolla kuluu...
Tsemppiä sulle hirveesti!

Pura kirjoitti...

Kiitti! Nythän se on perjantai ja tää viikko meni kyllä tosi nopeesti. :)

Pura kirjoitti...

Joo se on tosi ärsyttävää täällä. :/ Kiitti paljon! :)

Lähetä kommentti