tiistai 1. joulukuuta 2015

Advent Calendar Day #1

Tänään on 1. päivä joulukuuta ja tästä alkaa mun blogin joulukalenteri. Idea olisi, että mä tulisin joka päivä jouluaattoon asti kirjoittelemaan mun kuulumisiani ja sen päivän tapahtumia ja tuntemuksia tänne blogiin.

Tää päivä on mennyt oikeastaan vaan lepäillessä. Mä olin viikonloppuna Tukholman risteilyllä mun kaverin kanssa ja vaikkei se silloin tuntunut ollenkaan rankalta niin tänään on tarvinnut levätä. Mut mulla oli pitkästä aikaa ihan huippukivaa, kun muuten mua lähinnä masentaa ja päivät tuntuu mitäänsanomattomilta.

Mä shoppailin paljon ja... söin paljon. Okei, nyt kun mä ynnäilin mun syömisiä lauantai-maanantai väliseltä ajalta niin mä en kuitenkaan syönyt ihan niin kauheasti kuin miltä musta tuntui, että mä söin. Mut söin kuitenkin paljon. Liikaa. Ihan liikaa. Aivan liian paljon siihen nähden mikä olisi ollut (mun mukaan) sallittua.

Ennen reissua mun paino oli 41,5 kg. Se oli vihdoin laskenut 42,5 kg:sta, jossa se oli junnannut ties kuinka paljon. Nyt mä en tiedä mun painoa. Mä tulin reissusta kotiin maanantaina iltapäivällä. Mä en ole vieläkään uskaltanut käydä vaa'alla. Mua pelottaa, että paino on pompannut ties kuinka ylös. Tällä hetkellä tuntuu paremmalta, etten mä tiedä mun painoa. Etten mä tiedä, miten paljon se on. Mut se on noussut. Aivan pakosti. Kun mä söin laivalla pizzaakin ja kaikkea. Hyi.

Mä oon pilannut kaiken. Just kun mä olin saanut painon laskusuhdanteeseen. Miten mä oon saattanut pilata kaiken? Näin helposti ja näin nopeesti. Mä en kestä itseäni. Mä tunnenkin itseni kamalan läskiksi ja painavaksi. Laivalla mä vielä palelin. Enää mä en palele ja mun menkatkin alkoi taas. Se tarkoittaa, että mä oon syönyt liikaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti