sunnuntai 6. joulukuuta 2015

Day #6

Itsenäisyyspäivä. Sytytin kynttilät ja katselin linnanjuhlia. Tosin en jaksanut oikein innostua niistä. Niin kuin en jaksa enää oikein mistään muustakaan. Kaikki on jotenkin vaan niin masentavaa.


Tää päivä on ollut taas edellistä parempi. Yllätys yllätys. Eilen olin niin taas tappamassa itseäni (tosin en ihan tosissani kuten sillloin kun vointi on todella huono) ja tänään oon suhteellisen fine. Että niin. Oon niin väsynyt tähän mielialojen jatkuvaan ja nopeaan vaihteluun. En tiiä, pitäiskö taas alottaa joku masennuslääkitys, joka vähän tasais sitä. Lääkäri on ainakin sen kannalla. Se jo viimeks sitä ehdotteli, mut kieltäydyin vielä silloin ihan ehdottomana. Nyt en tiedä. En tosiaankaan tiedä.

Heikottaa ja pyörryttää. On tosi heikko olo. Mun on ehkä pakko syödä vielä jotain pientä. Ihan vähän vaan jotain ihan pientä. Mut ainakin mulla on nyt lupa siihen.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Lääkkeet saattavat auttaa tai sitten ei :/ kun niissäkin on se kaksi puolta. Omalla kohdallani ne ekaksi auttoivat. Unen saanti parani, mutta aamuisin en jaksanut melkein nousta ylös ja liikkeeni oli kuin zombilla. Olin hereillä, mutta edelleen unessa. Se minkä takia itse lopetin lääkityksen oli olon yhtäkkinen pahentuminen -> itsemurha ajatukset paheni ja olotila vajosi pahimman kerran. Tässäkin on se että ihmiset on erilaisia ja heillä on oma vaikutuksensa miten lääkkeet vaikuttavat. Mutta on tietenkin myös eriasia mikä lääke sinulle annettaisiin ja millä annoksella. Jos aijot kokeilla lääkettä, kannattaa lääkäriltä kysyä haittavaikutuksista, mutta tsemppiä siulle! *hali* <3 :)

Pura kirjoitti...

Sehän se, mutta jos ei auta niin täytyisi vaan kokeilla jotain toista lääkettä. Tosin ne sivuvaikutuksetkaan ei oikein houkuttele. :/ Mutta jos mä en kokeile niin mä en saa tietää, vaikka mun olo muuttuisi lääkityksellä paljonkin paremmaksi. :O Täytyisi joo jutella lääkärin kanssa, että mikä voisi auttaa, kun oon kokeillut jo aika montaa eri lääkettä.

Paheniko sun olo muuten heti aloitettuasi vai vasta kun olit syönyt lääkettä jo pidempään? Lääkkeet saattaa aluksi pahentaa oloa, mutta auttaa sitten, kun lääkettä on syönyt jonkin aikaa. Jaksamista myös sulle. <3 <3

Lähetä kommentti