keskiviikko 16. joulukuuta 2015

Day #16

Tänään olis ollut kuntoutujien pikkujoulut. Mä en mennyt niihin. Kuten en edellisvuonnakaan. Se on ihan kiva, että tollasia järjestetään, mut mulla ei oo vaan nyt voimia mihinkään ylimääräiseen. Joulu vie voimat. Pitää siivota, tehdä kortit, leipoa ja ostaa lahjat. Vaikka kyllä mä silti pidän joulun ajasta ja kaikesta mitä siihen liittyy. Mun vointikin on melkeinpä nyt hieman parempi. Se onkin kiva, kun se joulun jälkeen sitten oikeen kunnolla taas romahtaa. Niin mä ainakin luuleen. Paluu arkeen.


Niin ja lisäks niissä pikkujouluissa olis syöty. Se syöminen oli melkeinpä niiden pikkujoulujen  idea. Buffetti, kaiken lisäks. Ja mun olis täytynyt syödä toisten nähden. Mä olin kerran jo kuntoutujien ystävänpäivälounaalla, jossa mä jouduin syödä toisten nähden ja se oli kamalaa. Kaiken lisäks mun kuntoutumisenohjaajan nähden, joka tietää mun anoreksiasta. Mä olin tukehtua siihen ruokaan. Enkä mä muutenkaan oikein kokenut yhteyttä niihin toisiin kuntoutujiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti