tiistai 15. joulukuuta 2015

Day #15

Ratsastuspäivä. Sain tänään pitkästä aikaa hevosen. Se oli kiva juttu. Oon mennyt nyt aika paljon yhdellä ponilla. Tykkään kyllä siitä, mut onhan se ihan eri asia mennä hevosella. Tuntui ihan oudolta satuloidakin sitä, kun se oli niin paljon isompi kuin 137 cm korkea poni. Se on huono puoli on olla kevyt anorektikko, kun sitten pystyy painon puolesta ratsastamaan poneilla ja juuri sen takia mä varmaan niin usein saan ponin, koska muut mun tunnilla on aina aikuisia eikä ne voi mennä niillä.

Tunti meni aika huonosti. Sain kyllä tyypillisesti sen niin laiskan hevosen menemään, mut sit tuntui että kaasu jäi jumiin ja menointoa oli liikaakiin. Mut sekään ei kauheasti haitannut, kun iloitsin vaan siitä, että sain hevosen.


Lisäksi mä uskaltauduin aamulla viiimein vaa'alle. Tai oikeastaan mun oli pakko saada tietää mun paino ennen seuraavaa polikäyntiä ja punnitusta. Se olis muuten aika shokki, jos mun paino oliskin noussut monta kiloa sen risteilyn seurauksena. Enkä mä muutenkaan kestänyt enää epätietoisuutta.

41,4 kg! Oon laihtunut! Enemmän! Vihdoinkin! Vau! En voi uskoa tätä. Mä olin niin varma, että mun paino on noussut. Kohta on niissä lukemissa, että mut voitais laittaa shettikselle. Toivottavasti ei sentään. Mut tää päivä oli taas sellainen parempi päivä. Tuplasti parempi, koska paino oli laskenut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti