maanantai 21. joulukuuta 2015

Day #21


Iskän synttärit. Iskä halusi juhlistaa synttäreitään tarjoamallaan lounaan. Oli pakko syödä. Vielä kun iskä oli tehnyt kaiken itse. Alku- ja pääruoka lisukkeineen. Jälkkäriksi kakkua. Ihan liian monta ruokalajia. Ihan liikaa syötävää. Ihan liian ahdistavaa.

Mulla ei ollut yhtään nälkä. Mä otin vaan tosi vähän. Kukaan ei onneksi sanonut mitään. Mut söin silti liikaa ja se harmitti. Ruokailun jälkeen mua ahdisti suunnattomasti ja mä olisin halnnut oksentaa kaiken, mut en kuitenkaan oksentanut. Ihan vaan sen takia, että kohta on jouluaatto ja äidin synttärit ja sitten mulla olisi naama oksentamisesta turvoksissa. Mä näyttäisin valokuvissakin ihan turvonneelta. Se ei olis yhtään kivaa.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Yhdessäolo on tärkeintä, ei ruoka tai syömättömyys.

<3

Pura kirjoitti...

Niin on. :)

Lähetä kommentti