sunnuntai 8. marraskuuta 2015

Wanna cut. Again and again and again.

Kasaribileet. Mulla on ollut superkiva ilta, mut nyt mä haluun viiltää. Tai ottaa yliannostuksen lääkkeitä. Niitäkin multa löytyy. Se on outoa. Että mä haluan viiltää. Koska yleensä mä haluan bileillan pääteeksi tappaa itseni. Mä voisin viiltää vähän. Ihan vähän vain. Se ei ois ees paha. Tai sitten mä menen vain nukkumaan. Mä tiiän, että tää on sairasta. Että mä oon sairas. Mut mä oon tottunut tähän. Ja sitä paitsi mulla oli tosi kivaa tänään.


2 kommenttia:

hildur katarina limén kirjoitti...

Hei!

Löysin sun blogisi, kun etsin viiltelyä käsitteleviä blogeja. Etsin kuvattavia itsetuhoisuuteen liittyvään kuvaprojektiini ja mietin, että olisi hienoa saada kuvata sua.
Kirjoitin aiheesta vähän enemmän blogiini: http://thissaxophoneinmyhead.blogspot.fi/p/kuvattavaksi.html

Jos kiinnostaa, niin laita viestiä, jään odottamaan :>
katarina.sallyla at gmail.com
tai kik: hhhildur

Voimia hurjasti sinulle!

Pura kirjoitti...

Moi, kävin lukemassa aiheesta sun blogista ja musta sun projektilla on hyvä tarkoitus. Mä en vaan ole ihan valmis sellaiseen, kun en muutenkaan halua näyttää viiltojälkiäni muille. Lisäksi ne ei ole mulla kovinkaan näkyviä, joten niitä ei luultavasti edes saisi oikein kuvattua. Mutta kiva kun kuitenkin kysyit mua ja toivottavasti löydät kuvattavia projektiisi. :)

Lähetä kommentti