torstai 26. kesäkuuta 2014

Soundtrack of my life

Tätä oli toivottu eli sitä biisihaastetta, joka on kiertänyt Facebookissakin. Biisit ei oo missään tarkassa järjestyksessä, mut ehkä ne tärkeimmät kuitenkin ensin. Joo ei ollut muuten ihan helppoa tehdä lista, kun sai valita vaan 10 biisiä.


10 biisiä, jotka ovat koskettaneet minua eniten
  1. Babybird - Failed Suicide Club
  2. Superchick - Courage
  3. Kate Bush - Wild Man
  4. Jenni Vartiainen - Seili
  5. Aki Sirkesalo - Parempaa aikaa
  6. Nightwish - Ghost Love Score
  7. Protoni - Tyttörukka
  8. Näkä & Co - Avoin kirje
  9. Gregorian - In The Air Tonight
  10. Zen Café - Lohdutan Sua

10 biisiä, jotka muistuttavat minua Eevasta 
  1. Maroon 5 - Secret
  2. Red Hot Chili Peppers - I Could Die For You
  3. Nightwish - Two For Tragedy
  4. Maroon 5 - Sweetest Goodbye
  5. Indica - Ikuinen virta
  6. Gorillaz - El Manana
  7. Red Hot Chili Peppers - Tear
  8. James Blunt - Goodbye My Lover
  9. Spice Girls - Wannabe
  10. Linkin Park - In The End

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mielenkiintosia biisejä! Ajattelin mielenkiinnosta kysyä että, miten perillä sä ajattelet olevasi lukijoistasi (myös anonyymeistä) tai siitä, kuinka paljon ja monet sinut livenä tuntevat ihmiset lukevat blogiasi. Mitä ylipäätään ajattelet asiasta? Toivon sulle parempaa kesää! :)

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä kuulla, että se on niin päin. Ja mukava, että on lukijoita, kun kerta näkee vaivaakin kirjoittamisen eteen. Vois olla mielenkiintosta varmaan kartoittaa, kuinka moni tätä lukee anonyyminä. :)

Pura kirjoitti...

Joo onhan se. :) Niin ois, mut aika hankalaa.

Pura kirjoitti...

No vähän masentavia tai surumielisiä kaikki, mut minkäs teet.

Musta tuntuu, etten oo kovinkaan perillä lukijoistani. Muutamat mun kaverit ovat ihan kertoneet lukevansa tätä, mut uskon että tätä saattaa lukea paljon useampi mut irl tunteva kuin osaan arvata. En voi tietää sitä.

Anonyymeistä en tiedä muuta, mutta uskaltaisin veikata, että monille on masennus tai anoreksia läheinen, koska ihmisiä varmaan kiinnostaa lukea toisista, jotka kamppailee samojen ongelmien kanssa. Mut siitä oon positiivisesti yllättynyt, miten välittäviä ja kannustavia anonyymit ja ihan toisetkin bloggaajat on, vaikkeivät edes tunne mua oikeasti.

Mua ei ahdista mitä useampi mut irl tunteva tätä lukee. Päin vastoin se on mulle helpotus. Mä salasin niin pitkään sairauteni ja esitin jotain muuta kuin olin niin nyt on vaan helpottavaa kertoa totuus.

Mut ylipäätään upeeta, että mulla on näin paljon lukijoita. Ajattelin joskus, että saan varmaan jotain parikymmentä lukijaa, kun ei tää tule ketään kiinnostamaan. Että ihan huikeeta! :D

Kiitti! :)

Lähetä kommentti