maanantai 2. kesäkuuta 2014

Feeling great


Vaaka näytti aamulla 38,9 kg! Ihan huikeeta! Mä kävin eilen ravintolassa syömässä niin selkeesti vähänkin parempi syöminen laski heti painoa. Wohoo! Nyt kaikki anorektikot hopi hopi ravintolaan syömään. Tilatkaa hamppariannos ranskiksilla, se laskee painoa! Paitsi mä, lallatilallatilaa mä en enää aio syödä!

Mulla on ihan kohta psykologille aika ja mä olen miettinyt kaikkia asioita, joista haluan siellä puhua ja mä oon listannut ne ylös, etten mä unohda niitä. Mä saan siitä käynnistä paljon enemmän irti ja se hyödyttää mua enemmän, kun mä nään etukäteen vähän vaivaa sen eteen enkä vaan mee sinne nököttämään ja toistelemaan miten masentavaa kaikki on. Ja mä ihan totta aion kanssa puhua niistä asioista! Ja kertoa, että mun paino on laskenut. Joo.

Mut nyt ei ehdi kirjoittaa enempää. Mä tuun illalla kyllä kirjoittelemaan vielä lisää. Nyt täytyy lähteä psykoilemaan ja ulkona paistaa aurinko. Kivaa päivää kaikille! :)

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei!
Monesti jos laihduttaa,
kannattaa välillä syödä enemmän,
niin pääsee pois säästöliekiltä
(jos ei tiedä mikä se on kannattaa googlettaa).
Ite ainakin kun olen anorektikko laihdun
paljon kun aina joskus syö enemmän.

Tosi kiva blogi!

Anonyymi kirjoitti...

:<

Kuutti-tyty kirjoitti...

Voi luoja, painasinpa edes tosta 10kiloa ENEMMÄN :D *tunteeitsensäpossuksi* En oo varmaan ikinä painanu noin vähän ku sä painat nyt!

Anonyymi kirjoitti...

Koetko olevasi normaalipainosia jotenkin parempi ihminen, koska oot laiha? Tai ajatteletko että normaalit ihmiset on anorektikkoja huonompia?

Jos haluat vastata. Mietityttää vaan syömishäiriöisten ajatusmaailma, niin siksi tässä kyselen!

Pura kirjoitti...

Joo mä tiedän ton ja mulla on sama juttu, että välillä just paino laskee kun syö paremmin. Se vaan on niin vaikea edes välillä syödä enemmän. :/

Pura kirjoitti...

:/

Pura kirjoitti...

Sää mikään possu oo. :( Mäkään en oo koskaan ennen painanut näin vähän. Niin ja hei sitä paitsi sä oot pidempikin kuin mä! :)

Pura kirjoitti...

En koe olevani. Itse asiassa mä koen olevani melkeistään aina ja kaikessa muita huonompi. Niin ja rumempi. :( Mut en tiedä, onko toi masennuksen vai anoreksian oire eikä se oikeestaan näy musta ulospäin.

Mun mielestä anorektikot ja normaalipainoiset/ylipainoiset ei ole kukaan toista parempia tai huonompia. En mä katso esim. ylipainoisia mitenkään nenänvartta pitkin. Mut jos mä olisin ylipainoinen tai jos mä näen mua laihempia anorektikkoja niin mä tunnen itseni heti heitä huonommaksi/rumemmaksi. Tietenkään en tiedä, onko tää mun ajatusmalli yhteneväinen muiden syömishäiriöisten kanssa.

Anonyymi kirjoitti...

Onko sulla jotain tavoitepainoa? 0.o Vai aiotko sä vaan jatkaa tota loputtomiin? Tai no siis niin pitkälle kunnes joudut sairaalaan. Mikä saa sut jatkamaan vaikka tiiät itekki ettei mikään oo tarpeeksi laiha? Keijukaiskeho meni jo aikoja sitten ohi. :/

Pura kirjoitti...

No tällä hetkellä mulla ei ole mitään ihan ehdotonta, mutta parikin tavoitetta on. En kuitenkaan halua paljastaa niitä, koska siitä nousisi kauhea haloo. En nyt kuitenkaan ihan loputtomiin aio jatkaa.

Se on varmaan se anoreksia sairautena ja se "pakko", joka saa aina vaan jatkamaan.

Lähetä kommentti