maanantai 26. toukokuuta 2014

Super blue


Tälläinen pikainen infopostaus tällä kertaa. Mä halusin tulla vaan kertomaan, että tänään tulee tv:stä Ykköseltä klo 23:05 elokuva Koti-ikävä. Leffa kertoo 17-vuotiaasta Samista, joka joutuu hoitoon psykiatriseen sairaalaan. Syytä selvitellään leffan edetessä.

Kannattaa katsoa. Mä itse ainakin tykkäsin siitä ja mun mielestä se on aika hyvä ollakseen pienen budjetin elokuva. Totta kai mä tulin siitä tännekin kertomaan kun aiheet mun blogin kanssa osuu yks yhteen. Psykiatrisen sairaalan lääkäriä näyttelee Tiina Pirhonen, jonka mä olen sanonut muistuttavan mun ex-terapeuttia (vaikka ehkä se samankaltaisuus näkyy paremmin Kumman Kaan koulupsykologi Tarjasta, en tiedä). Ja on siinä leffassa yksi wrist cutterkin.

Kertokaa sitten mitä tykkäsitte! :)



Slowhill - Super Blue (Koti-ikävän soundtrackilta)



Elokuvan voi katsoa viikon ajan myös tästä.

4 kommenttia:

Emily Strange kirjoitti...

Katsoin tuon leffan ja hyvä oli! :) Juoni oli mielenkiintoinen ja näyttelijät onnistuivat työssään.

Pura kirjoitti...

Joo siis musta toi näyttelijätyö oli eri hienoa, kun miettii että lähes kaikki ovat nuoria amatöörinäyttelijöitä. Eikä toi loppu varsinkaan oo mikään helppo näytellä.

Kannattaa joskus myöhemmin katsoa toi uudestaan. Toisella kerralla toi avautuu uudella tavalla just vaikka vuorosanojen ja henkilöiden eleiden kautta, kun tietää loppuratkaisun.

maruska kirjoitti...

Ouu, oon wanha, sillä muistan kun tuo raita tuli ensi-iltaan. Olisin halunnut mennä katsomaan lefatheatteriin, mutta en päässyt, koska olin itse hullujenhuoneella. Itkunauru.

Pura kirjoitti...

Mitä? Ai onks tää pyörinyt teatterissakin? :O En mä vaan oo tiennyt. Oon nähnyt tän vaan telkasta.

Lähetä kommentti