sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Sorry I'm not the perfect daughter


Äitienpäivä. Mä olisin halunnut kirjoittaa korttiin miten pahoillani mä olen etten mä ole sellainen tytär, jollaista äidit toivovat. Mä en jaksa käydä kylässä, mä en halua ravintolaan pöytäseuraksi, mä en jaksa jutella puhelimessa enkä kerro asioitani. Mä olen paska.

Mä ajattelin ensin, että mä veisin äidin ravintolaan. Mutta sitten Neiti Anoreksia huomautti, että enhän mä saa syödä ravintolassa. Kamalan isoja annoksia ja sitten tulee kuitenkin syötyä liikaa kun ruoka on hyvää ja siitä on maksanut. Lastenannokset olis mulle sopivan kokoisia. Lasten menu: Nauravat Nakit tai Muumimamman Lihapullat. Anorektikoille ja alle 12-vuotiaille.

Mut äidistä olis varmaan ollut kiva mennä ulos syömään...

Mä kuitenkin väsäsin kortin ja sen lisäksi hommasin vadelma-mustaherukka-suihkusaippuan, jalkavoiteen, minttusuklaata ja ristikkolehden. Lisäksi mä yritin edes vähän paikkailla tätä miten huono tytär mä olen ja mä ylitin itseni leipomalla tiikerikakun. Leipominen on ihan kivaa, mut mä en koskaan jaksa kun se on niin työlästä. Lue: työlästä masentuneelle.

Mä olen kyllä ihan tyytyväinen ostamiini lahjoihin. Mut kaikista paras lahja olis olla vaan hyvä tytär. Sellainen, josta ei tarvitse kantaa huolta ja jonka menestymisestä opinnoissa ja elämässä ylipäätään äiti voisi olla ylpeä. Musta ei vaan nyt ole sellaiseksi.


Mä ensin aattelin, etten mä mitenkään selviä äitienpäivästä, mut kyllähän mä kuitenkin selvisin. Kaikki tollaiset erikoispäivät vaan vie hirveästi voimia, joita mulla ei muutenkaan ole. Hyvä että arjesta selviän. Pitää hankkia ajatuksella mietitty lahja, leipoa, tehdä kortti ja mennä käymään ja hymyillä. Onneks sain iskältä kyydin niin ei tarvinnut kävellä.

Nyt mä olen väsynyt. Tosi väsynyt. Rankka päivä.


100 HAPPY DAYS -HAASTE

Day #29 Voitin kirjan nettikilpailussa.
Day #30 Paino ei ollutkaan noussut, vaikka tuntui että olen syönyt kauhean paljon.
Day #31 Oli jotenkin tosi kivaa kirjoittaa tänne, vaikkei tekstistä tullutkaan kummoisempi.
Day #32 Oli jotenkin vaan kivaa löhöillä ja kattoa tv:tä ja lukea mangaa.
Day #33 Tuntui ihanalta saada puhtaat hiukset, kun en ollut jaksanut niitä taas muutamaan päivään pestä.
Day #34 Peli-ilta tyttöjen kanssa ja sen jälkeen kruisailtiin autolla jonnekin maaseudulle. Olen iloinen, että lähdin vaikka väsytti ja meinasin jäädä kotiin.
Day #35 Hyvät ja huonot uutiset piristi.
Day #36 Sain pestyä pyykkiä.
Day #37 Kotoa on niin vaikea poistua, mutta jaksoin lähteä käymään ulkona ja ulkoilu teki ihan hyvää.
Day #38 Tuli hyvä mieli, kun äiti tykkäsi äitienpäivälahjoistani ja olin jaksanut leipoa kakun.

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Cheer up girl!:P

johanna h kirjoitti...

Ole tyytyväinen itsees, että teit jotain, vaikket olisi jaksanut. Äiti/tytär suhteet voi olla monesti aika vaikeita...

Pura kirjoitti...

Gotta try! :D

Pura kirjoitti...

Joo täytyy yrittää olla. Toivottavasti äitikin on. Kiitti! :)

Anonyymi kirjoitti...

Ihania lahjoja. Suloista, että leivoit. Olet paljon enemmän, kuin annat itsesi ymmärtää. Sinussa on paljon enemmän lämpöä ja kauneutta, kuin tajuatkaan.

Pura kirjoitti...

Awws... vitsit kiitos tuli heti parempi mieli. :)

Lähetä kommentti