keskiviikko 21. toukokuuta 2014

I just wanna live

Pitkästä aikaa taas. Ihan vaan pikaista postausta tiedossa, koska mun pitäisi olla jo nukkumassa. Vaikka enhän mä koskaan ole tähän aikaan.

Oli tosi järkevää multa viiltää sitten ranne auki päivää ennen hellesäitä. On ollut kiva työ peitellä sitä viimeiset pari päivää vielä kun vanhemmatkin on käyneet kylässä. Eilen ja tänään. Mut mä en vaan pystynyt hillitsemään itseäni. Mun oli ihan ihan ihan pakko saada viiltää. Enkä mä ees paljoo... Mutta se helpotti heti mun oloa ja auttoi. Tiedän, mä en saisi.


Mulla ei ole ollut jääkaapissa oikein mitään mitä mun tekis mieli syödä. Kaikki vaihtoehdot hedelmistä jogurttiin tuntuu jotenkin vastenmieliseltä. Oikeastaan kaikki ruoka tuntuu tällä hetkellä vastenmieliseltä ja oksettavalta. Mä en keksi mitään mitä mä voisin syödä. Se voi tietty johtua tästä kuumuudestakin. Tänään mä raahauduin sitten lähikauppaan ostamaan leipää ja salaattia. Vaikka en mä tiedä, pystynkö mä niitäkään syömään.

Mä mietin, että mitä mä oikein laitan päälle, kun viiltoarvet vasemmassa ranteessa on vielä huutavan punaiset. En mä oikein voi pitkähihaistakaan laittaa, kun mittari näyttää 24 astetta. Mä päätin laittaa t-paidan. Paskat jos ihmiset kattoo. Kattokoon! Mä en jaksa välittää. Enkä mä mene kuin lähikauppaan. Mä peittelin enimmät punaisuudet meikkivoiteella ja ei ne sitten erottunutkaan enää niin selkeästi. Eikä kukaan kattonut.

Nyt mun tekee mieli viiltää lisää...

Mä lopetin myös nesteenpoistolääkkeet. Niiden napsiminen helteiden aikana tuskin on kovin hyvä idea. Mä kyllä luin just, että ne auttaa sydämen vajaatoimintaan sekä korkeaan verenpaineeseen (joita kumpaakin mulla on), mutta mä en silti taida uskaltaa syödä niitä.

Mulla oli muistaakseni jotain muutakin mistä mä olin ajatellut kirjoittaa, mutta mä en saa sitä nyt päähäni. Tämän nyt tosin olikin tarkoitus olla ihan vaan tälläinen pikapostaus ja mä palailen taas pian kirjoittelemaan kuulumisia.

Loppuun vielä yksi biisi, joka oli hittinä mun yläasteaikoina. Mä en edes tiedä, mistä tää tuli mun mieleen. Tässäpä tämä ihan musavideon kanssa, kun siitä mä tän aina muistan. Vitsit, että tuli kiva fiilis pelkästään vanhan, hyvän biisin löytämisestä, jota ei ole kuullut aikoihin.

12 kommenttia:

Kuutti-tyty kirjoitti...

Mäki viilsin eilen.. Vedin saksenkärjillä nilkasta melkein polveen asti aika pienen viirun, mutta verta tuli.. Ja samalla kertaa raaviskelin itteeni, josta tuli toinen aika iso viiru jalkaan. En tiiä mikä ihmistä vaivaa kun se tekee tämmöstä itelleen :(
Ja sun pitäis opettaa tota syömättömyyttä mulle. Nimimerkillä käytiin mäkkäris tänään poikkiksen kans.. :D

Ja Good Charlotte <3 olin kattoo sitä 2008 Helsingissä.

Pura kirjoitti...

Voi ei älä tee tota. Tai hyvä mun sanoa, mutta mä en silti halua että sä viillät itseäsi. Mieti vaikka miten työlästä niitä on taas peitellä.

Voi ei sun tarvii mitään olla syömättä. Ja hei Mäkki on välillä ihan ok ja sallittua! Mä en GC:sta niinkään perusta mut toi yks biisi on hyvä! :)

Reetta kirjoitti...

Jaksamisia !

Anonyymi kirjoitti...

Mä oon jonkin aikaa taas onnistunu pysymään viiltämättä. Jotenkin vaan on tullut fiilis ku aloin taas enemmän kattoon kalorien perään, ni en haluu tehä kehooni mitään rumaa enää. Haluun mahdollisimman täydellisen kehon. Laihan kropan ja täydellisen ihon, niin että kaikki voi pudota tuolilta hämmästyksestä ku tuun kesän jälkeen aivan uutena ihmisenä kouluun.

Ja kyllähän tää sääkin on siihen vaikuttanut, en haluu kerätä kavereilta ja muilta uteliaita katseita ja kuulla niitä saarnoja. Kaiken suurimpana syynä varmaan se, etten haluu mun äidin vahtivan mua yhtään enempää. Muutenkin jo valmiiksi kokoajan tarkkailemassa. Hmmhp.

Viittisitkö tsekata myös blogini?
http://lost-and-going-nowhere.blogspot.fi/

Pura kirjoitti...

Kiits <3

Pura kirjoitti...

Hei toi on hyvä asenne toi viiltelemättömyys. Pidä siitä kiinni! Sileä ja virheetön iho on paljon kauniimpi kuin viillelty. Mä ymmärrän miltä susta tuntuu sun äidin kyttäily. Mun äiti tekee ihan samaa ja se ärsyttää, mutta tiedätkö, äidit tekee sitä vaan koska ne on huolissaan. Kävin vilkasemassa sun blogia, mutta käyn kattomassa sitä paremmin vielä paremmalla ajalla. :)

peaches kirjoitti...

En nyt muista oonko kysyny tätä aikasemmin mut voitko kertoo noist nesteen poistajist? (Merkki, hinta, saako ilman reseptii...) ku itellä on jotain häikkää kehos et nesteet kertyy sormiin, ranteisiin nilkkoihin ynm. ja aina ihan pienest ipanast lähtien ja oon maininnu siitä mun lääkärille mut se ei ikinä noteeraa mua, käskee juomaa vettä mut se ei auta :/

Pura kirjoitti...

Mä en kyllä ole tarpeeksi pätevä neuvomaan sua enkä uskallakaan neuvoa muuten kuin että käänny jonkun toisen lääkärin puoleen. Varaat vaikka tk:sta ajan jollekulle. Tosi ammattitaidotonta sun lääkäriltä olla auttamatta sua etenkin kun sun ongelma on pidempiaikainen. :O

Nesteenpoistajia saa reseptillä ja ilman, mutta sun kannattaa ensin käydä lääkärissä selvittämässä mistä toi nesteenkertyminen johtuu. Se voi olla oire jostain ihan muusta. Siten sulle osataan määrätä oikea lääke, kun diureettejakin on erilaisia. Älä lähde syömään niitä ominpäin. Ne voi aiheuttaa kaliumvajetta tai muita haittavaikutuksia, jos syöt muitakin lääkkeitä ja kun nyt on hellesäätkin.

Eikä mulla muutenkaan oo kokemusta diureeteista kun oon kokeillut vaan yhtä ja senkin valitsin hinnan perusteella. :D Mut toivottavasti saat apua. :)

Kuutti-tyty kirjoitti...

Mä en tiiä ees mikä iski.. Se on jo lähteny paraneen eikä varmaan jää arpeekaan, onneksi!

Pura kirjoitti...

No hyvä juttu, ihan totta! :)

Anonyymi kirjoitti...

Hei sä oot sairas! anorektikko on mielentila,MIELENSAIRAUS, oot luuranko, luuta ja nahkaa, sairas ihminen, ruma ja luuviulu. SYÖ

Pura kirjoitti...

Syö sinä pääs.

Lähetä kommentti