perjantai 25. heinäkuuta 2014

Ice cream is not allowed

Mittari näyttää 29 astetta. Mua ei huvita tehdä mitään. Ei mennä rannalle eikä uimaan. Ei huvita mikään. Masentaa. Nää kauniit hellepäivät masentaa mua taas ihan älyttömästi. Tekee mieli vaan pysyä sisällä.

Kävin äidin kanssa Prismassa ostamassa taas viikon ruuat. Raejuustoa, salaattitarpeita, light-limsaa, maitoa kahvia varten. Kotona oli jo valmiiksi kevytjogurttia, Fun-lightia ja kananmunia.

Ihmiset osti jäätelöä. Ne availi kiiltäviä jätskipapereita heti kassalta päästyään. Mä en ostanut jäätelöä. Vaikka vähän olis tehnyt mieli, kun hellepäivät ja jäätelö vähän niin kuin kuuluu yhteen. Mut en ostanut ja oon ylpee itsestäni. Mä selvisin houkutuksesta. Mä kyllä pystyn tähän. Musta tulee vielä laiha. Ja kaunis.


Me mennään tänään ehkä sukulaisten kanssa ravintolaan syömään. Kun täti on Ruotsista käymässä. Mua hirvittää jo ajatuskin. Mä puhuin tädin kanssa puhelimessa enkä ollut innostunut ravintolasta. Voihan muut mennä. Ilman mua. Mikset sä haluu lähteä? Mikset sä tykkää? Eiks ne tajuu. Se on tää sairaus. Mä en vaan voi syödä ravintoloissa. No ei kukaan pakota sua mukaan. Jaa ei varmaan. Mut silti tulee hirveä sanominen, jos en tule. Ja olis musta kyllä kiva nähdä vielä tätiäkin. Mut mua väsyttää.

Mulla on nälkä. Itse asiassa aika kovakin nälkä. Mut mä en voi nyt syödä mitään. Kun mä en tiedä, mennäänkö me sinne ravintolaan vai ei. Mut tää on tosi hyvä syy olla syömättä. Mä juon sitruunavettä ja musta tuntuu heti paljon kevyemmältä.

6 kommenttia:

Riina kirjoitti...

Mutta kun SÄ OLET LAIHA Tosi laiha, liian laiha :/ Onko sulla tavoitepaino tai jotain mihin asti sä aiot jatkaa? Ei tää voi enää kauaa jatkua... :( <3

Pura kirjoitti...

No nyt mä oon itse asiassa lihonut tai että mun paino on noussut. En oo ehtinyt vielä kirjoittaa siitä. Ja on mulla tavoitepaino, mut en ainakaan vielä kerro sitä. Siitä nousis vaan myrsky täällä. :/

Anonyymi kirjoitti...

Sä olet jo laiha. Liiankin laiha. Ei se jäätelö olisi sulle mitään pahaa tehnyt, vaikka anoreksia niin väittääkin. Anoreksia on väärässä. Aina väärässä. Sen ei pitäisi antaa määräillä itseään. Siitä irti pääseminen voi olla vaikeaa, mutta se on MAHDOLLISTA.

Toivon että voisin jollain tavalla ottaa sun pahan olon pois, tai edes osan siitä. <3

Toivon että löytäisit sen kipinän aloittaa parantumisen, koska mä tiedän että sä pystyt siihen. Tsemppiä. <3

Anonyymi kirjoitti...

Haluaisin kommentoida jotain piristävää ja ihanaa, mutta en tiedä mitä. Muakin masentaa kesäiset hellepäivät jostain syystä. Koitetaan jaksaa.

Ja pliis, mieti sitä osastoa vielä. Painonnousu ei ole maailmanloppu, vaikka se siltä voi tuntuakin. Se on vaan se sairaus, joka sanoo niin.

Tsemppiä <3

Pura kirjoitti...

Niin ei se jäätelö varmaan oiskaan, mutta kun oon jo muutenkin lihonut... :( Ja ei mulla nyt ole oikeastaan edes niin paha olla. Mut kiitos. Nää kommentit aina piristää mua. :)

Pura kirjoitti...

Pelkkä sun kommentti jo piristi mua. En sano, että tykkäisin kun suakin masentaa hellepäivät, mut on kiva tietää, että joku oikeasti ymmärtää mua siinä asiassa. Kyllä me näistä selvitään. :)

Kyllä mä lupaan miettiä osastoa, vaikken nyt ole menossa sinne. Ihan vaan näiden helteidenkin takia, kun on niin tukalaa. Kiitti! :)

Lähetä kommentti