tiistai 22. heinäkuuta 2014

EAT = FAT

Melkein viikon postaustauko. Oon ollut taas liian huonossa kunnossa pystyäkseni edes kirjoittamaan. Mut yritän nyt saada sutattua edes jotain.

Se sairaanhoitaja ei soittanut viime viikolla. Mut lääkäri soitti. Mulla oli keskiviikkona aika sille. Soitin polin summeria. Lääkäri tuli avaamaan. Oota pieni hetki. Sillä oli varmaan taas kahvi kesken. Niinku viimeks.

Pari minuuttia myöhemmin istuin lääkärin huoneessa. Mä edelleenkin suosittelisin sulle sitä osastoa. Sä saisit sieltä tukea syömiseen ja siitä aiheutuvan ahdistuksen sietämiseen. Ja siellä on mahdollisuus aloittaa lääkityskin. Valvotuissa olosuhteissa. Vaikka mä tiedän, ettet sä oo siitä innostunut. Tuijotin tiivisti lattiaa tuolini vieressä. Mä pärjään kyllä kotona.

No soitat mulle heti, jos tuntuu ettet pärjää.

Mä voisin mennä osastolle, mut mä pelkään lihomista ja painon nousua niin paljon, etten mä voi mennä. En vaan voi. Ne pakottais mut syömään siellä kamalia määriä ruokaa. Mun maha ei kestäis ja se tulis taas kipeeks. Mut ennen kaikkea mä lihoisin siellä. Lisäks tässä on tulossa kaiken maailman juhlia ja pippaloita ja mä tiedän, että ne tasan eväis multa pääsyn niihin. Kun kotilomilla ei saa juoda ja blaa blaa blaa. Vaikken mä kertaakaan vetänyt perseitä enkä tullut osastolle juoneena, en edes darrassa. Mut kun se on käytäntö.


Mä sain ateriasuunnitelmankin. Me tehtiin se yhdessä. Sellainen realistinen, ei liian taivaita hipova. Sillä sellainen vaan lässähtäis heti alkuunsa. Sen suunnitelman on tarkoitus lisätä enemmänkin mun nesteytystä näin helteillä kuin syömistä, vaikka siinä onkin kolme säännöllistä ruoka-aikaa. Mut lääkäri on enemmän huolissaan mun nesteensaannista.

En mä olis tarvinnut koko lääkäriaikaa. Mut kun se lääkäri kerran soitti niin en mä viitsinyt alkaa siinä mitään hankaamaan vastaan.

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tämä ei nyt itse postaukseen liity, mutta naurattaa tämä kuva vain vähän: Se on MTV:n sarjasta teen wolf, joka on jokseenkin koominen. Lisäksi Lydiahan ei oikeasti ole missään kohtaa noin sanonut, ei tule heti mieleen mistä episodesta kyseinen gif on, mutta stilesin hiuksien perusteella joko ensimmäisestä tai toisesta tuotantokaudesta. Varmaan toisesta. Ja lydia varmaan panikoi ihan supernaturaleista syistä, oman painonsa sijaan. Voih,

Reetta kirjoitti...

Koita jaksaa :)

Reetta kirjoitti...

Mitä kuuluu ?

Pura kirjoitti...

Haha, tiiän mitä tarkoitat. Mulla on aiemminkin tullut vastaan kuvia, jotka on tagattu anoreksiaan tai masennukseen ihan vaan ton repliikin takia vaikkei se siinä sarjassa tai leffassa liittyisi mitenkään ko. aiheisiin. :D

Mä en oo Teen Wolfista kattonut kuin pari ekaa jaksoa, kun se jotenkin jäi, mut täytyykin ehkä alkaa taas kattoa. :)

Pura kirjoitti...

Kiitti! <3

Pura kirjoitti...

No mieliala on nyt silleen ihan ok, mut fyysinen jaksaminen on mulla yhä ihan nollassa. Tyhmä juttu, kun olis kiva postaillakin enemmän. :( Mut kiitos, kun jaksat aina kommentoida, vaikka mä oon niin huono tai oikeammin hidas vastailemaan. :/

Reetta kirjoitti...

Mulle on tärkeintä että vastaat :) ei se että kuinka nopeasti tai hitaasti sen teet, ei sillä oo mitää väliä kunhan tietää että oot elossa vielä !

Pura kirjoitti...

Kyllä mä oon vielä täällä eikä mulla ole aikomus vielä lähteä. :) Mä aion kyllä yrittää vastailla nopeammin kun tuntuu itsetäkin ikävältä, kun saan ihania kommentteja ja vastaan aina niin hitaasti. :/

Lähetä kommentti