perjantai 7. maaliskuuta 2014

Skinny with no appetite

Käyn moikkaamassa äitiä töissä.

Otatsä kahvia?
No voimmä ottaa.
Otatsä kanssa pullaa?
En mä nytte ota.
Ota nyt vaan. Ota ees pieni pala, kun meillä täällä kerrankin on pullaa.
En. En mä ota.
Kyllähän sä nyt voit pienen palan ottaa, kun sä olet noin laihakin.

Se ei ole äiti vaan äidin työkaveri. Se varmaan tietää, että mä olen se anorektikkotyttö. Äiti jatkaa maanittelua.

Ota nyt pieni pala. Kun muuten tää menee hukkaan. Ihan pieni pala vaan. Mä leikkaan sulle.

Lopeta äiti!

Hetken mä jo pelkäsin, että äiti ja sen työkaveri yksissätuumin tunkee sen pullapalan mun suuhun ja pakottaa nielemään. Luojan kiitos ei kuitenkaan.


Eilen postista tipahti Hesen etukuponkeja. Tänään Kotipizzan. Mä alan epäillä salaliittoa mua vastaan. Operaatio Lihotus. Mut ei onnistu, ehei.


Nyt tulossa vihdoinkin sitä luvattua ruokapäiväkirjaa. Tänään olen syönyt:
  • kahvi + maito = 8 kcal x 2
  • täysjyväleipä + levite + juusto + salaatti = 95 kcal x 2
  • Coca Cola light 2dl = 1 kcal x 2
= 208 kcal

Nälkä? Ei ole.



Kubb - Wicked Soul

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Jepp tuputtaminen hajottaaaasdasdaggh.

Muista vitamiini- ja rautatabut ja muutenki yritä pitää ainoa kroppasi ja aivosi toiminnassa.. :)<3

Pura kirjoitti...

Joo mäkin aina vaan ärsyynnyn ruuan tuputtamisesta. Eihän ne sitä tekisi, jos en olisi syömishäiriöinen.

Yritän syödä vitamiineja ja kalkkitabletteja, mutta ne meinaa aina unohtumaan. Varsinkin kalkkitabletti, kun otan aamulla kilpirauhaslääkkeen (sun muut pillerit) niin kalkkitabletin saa ottaa siitä aikaisintaan vasta neljän tunnin kuluttua. Siksi se tuppaa aina jäädä ottamatta. :/

Kiva kun huolehdit. <3

Anonyymi kirjoitti...

Ah, mukavaa syyllistämistä ollut näköjään ilmassa, "jos et nyt ota, niin tää menee hukkaan!!1" 🙃 Toivottavasti eivät ole harjoittaneet tuota tuputtamista ja syyllistämistä myöhemmin sun elämässä, tai ainakaan kovin paljoa :/

Lähetä kommentti