maanantai 3. maaliskuuta 2014

In my dreams you're still alive

Sinä tulit minun uneeni viime yönä. Ei se haittaa. Se on vaan ihan mukava asia. Sillä unissani minä pystyn taas puhumaan kanssasi.

Me istumme rannalla juttelemassa. Minä kerron mitä kaikkea on tapahtunut maailmalla sillä aikaa, kun sinä olit poissa. Kolme vuotta sitten voitimme jääkiekon MM-kultaa. Siitäkään sinä et ollut tietoinen. Mutta ethän sinä ollutkaan täällä silloin.

Kerrot ihan avoimesti tsunamista. Siitä, kuinka selvisit siitä. Sinä selvisit siitä, mutta et tullut takaisin kuin vasta nyt. Missä sinä olit kaikki nämä vuodet? Mikset tullut heti takaisin? Minun tekisi mieli kysyä sinulta, mutten uskalla. Ehkä sinulla oli syysi. Silti haluaisin tietää. Minulla kun oli ikävä sinua. Luulin, ettet selvinnyt.

Katselen sinua vaivihkaa. Vaikutat jollain tapaa ikäistäsi nuoremmalta. Vähän vain. Sillä kuitenkin sinä olet täsmälleen samanikäinen kuin minäkin. Mutta ei sillä ole väliä. Sinä palasit ja minä sain sinut takaisin. Minä olen niin onnellinen, kun sinä istut siinä minun vieressäni. Minun kultasiskoni.

I wish heaven had a phone so I could hear your voice one last time...



Song of the day: Poets Of The Fall - Cradled In Love

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Siis onko siskosi menehtynyt tsunamissa?

Pura kirjoitti...

Ei vaan bestis, mutta kirjoitan hänestä toisinaan "siskona", koska hän oli niin rakas ja läheinen - kuin sisko mulle.

Anonyymi kirjoitti...

Surullista että noin on käynyt.. Olen todella pahoillani puolestasi.

Pura kirjoitti...

Kiitos <3

Anonyymi kirjoitti...

Ihanaa, että näit unta Eevasta, niin rauhallisen ja turvallisen kuvan sain unestasi. Uni Ois voinu olla jälkikäteen hyvin ressaava, sillä kuolleita läheisiä tulee voimakas ikävä juurikin unen jälkeen. Tosin unet on tuolloin pääsääntöisesti valmiiks ahistavia tai pelottavia.

täällä yritetään nukkua. Kuten huomaat kellonajast, ei kovi helppoa saavuttaa haluamaansa. ...

Pura kirjoitti...

Joo mulle kaikki unet Eevasta on ollut onneksi tollaisia ihania ja lohdullisia. Katastrofin jälkeen oli silti kauheaa herätä noista unista ja tajuta, että ne oli olleet vaan unta. :( Nyt ei onneks enää tunnu samalta.

Hoo, mä en edes huomannut, että kello on jo yli yksi! Mä oon tälläin virkeemmilläni ja energiaa riittäis vaikka mihin. Tää on mun parasta kirjoitusaikaanikin. Tekstiä syntyy aina helpommin. Joo tää unirytmi...

Anonyymi kirjoitti...

Tuli mieleen tämä sarja, mutta olet varmaan jo kuullutkin siitä... http://areena.yle.fi/tv/2128532

Toivon jotain mukavaa sinulle tähän päivään.

Pura kirjoitti...

Mä niin arvasin mitä sarjaa sä tarkoitat ennen kuin ehdin edes linkkiä avata. Joo oon katsonut koko ton ekan kauden ja varsinkin eka jakso oli tosi koskettava, kun tuli Eeva mieleen. :(

Tosi mielenkiintoiselta vaikuttava sarja muuten. Ainoo vaan, etten kauden lopusta tykännyt ollenkaan. Vähän jotenkin lässähti, en tiedä.

Kiitos sulle! <3

Lähetä kommentti