lauantai 29. maaliskuuta 2014

Not going to eat

Torstaina tapasin lääkäriäni. Pitkästä aikaa mulla oli polilla punnitus. Mä mietin suoritanko pienoisen vesitankkauksen, mutta torstaiaamuna vaaka näytti vielä 40 kiloa, joten mä uskoin olevani turvassa ja vesitankkauksen olevan tarpeeton.


40,6 kg. Paitsi sulla on kyllä vaatteet päällä, niistä täytyy vähentää. Sulla se on siis kotona näyttänyt tasan 40 kg. Mitä sä olisit mieltä osastojaksosta? Tuntuuko susta, että sellainen olisi nyt tarpeen?

Hetken mietin, että olisiko sittenkin pitänyt tankata muutama litra vettä. Ei, en mä nyt tarvitse osastohoitoa. Kyllä mä pärjään kotona. Ens kerralla tankkaus taitaa olla tarpeen. Onneks punnituksia on kuitenkin tosi harvoin (mikä on aika outoa).

No tästä sun paino ei saa laskea enää yhtään.

"Joo..." Huh. Luulin jo, että on osastojakso tiedossa. Jos olisin halunnut, olisi lähete laitettu menemään. Mutta mä en mene nyt osastolle. En nyt, kun mun laihtuminen on niin hyvässä mallissa. Kyllä musta vielä laiha tulee. Laiha, kaunis ja täydellinen. Mä en kyllä mokaa tätä.

Enkä mä todellakaan mene nyt yhtään minnekään osastolle lihotettavaksi. Siellä tuntee itsensä pakkosyötettäväksi teuraseläimeksi. Syöt tai itket ja syöt. Pöydästä et nouse ennen kuin olet syönyt. Istut siinä sitten vaikka tunnin. Seuravaan tunnin kärsit sitten järkyttävistä mahakivuista. Maha tuntuu halkeavan. Se ei todellakaan kestä päivittäisen kalorinsaannin yhtäkkistä nostoa 200 kalorista 800 kaloriin ja siitä pian 1000 kaloriin. Oksentamaankaan et pääse. Ja se ahdistus. Voisit kuolla siihen paikkaan.

Lihotusloma? Joo kiitos ei.


Mun piti laittaa tämä jo aiemmin, mutta enhän mä muistanut. Eli Kuolleista palanneet -sarjan 1. jakso: Camille. (Jakson voi katsoa linkistä vielä huomisen päivän ajan). Camille palaa takaisin, kuolleista. Voi Eeva, voisitpa säkin palata takaisin. Mä katson kohdasta 10:30 eteenpäin ja kuvittelen, että se olet sinä.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Laita joskus kuva susta? :3 Ei tarvii olla kokovartalokuva!

V kirjoitti...

Mä olen kyllä enemmän huolissani susta, olet kauhean pieni :<

Pura kirjoitti...

Joo oon kyllä ajatellut laittaa, mutten tahdo tulla bustatuksi.

pii kirjoitti...

ehkä sun tosiaan pitää olla itse valmiimpi hoitoon, koska muutenhan se on aika hyödytöntä siellä yrittää nostaa painoa ja sitten vaan pois pääsyn jälkeen jatkaa entiseen tapaan. vaikka kaippa osalla se päätös parantua voi syntyä sitten sielläkin. toivon kuitenkin, että sulle se halu parantua nousee tarpeeksi korkeaksi ennen varsinaista pohjakosketusta, koska anoreksialle (itsellesi) et kuitenkaan ikinä tule olemaan tarpeeksi laiha, kaunis ja täydellinen. tsemppiä jaksamiseen! ai niin, kysyisin vielä, että miksi haluaisit laittaa kuvan tänne? ja oletko aiemmin ollut osastohoidossa? en nyt puhelimella pääse kätevästi selaamaan vanhoja postauksia, jos vastaus löytyisi sieltä :)

Pura kirjoitti...

Joo siksi mä en nyt tahdokaan osastolle. Oon joo ollut kerran osastolla, syyskuusta 2012 tammikuuhun 2013. Kuvaa oon pyydetty aika paljon ja onhan se paljon helpompi samaistua teksteihin ja ylipäätään kivempi lukeakin niitä, jos on jonkinlainen kuva mielessään siitä, miltä kirjoittaja näyttää. :)

Lähetä kommentti