torstai 13. maaliskuuta 2014

Living with size zero

Äiti tulee käymään.

Äiti: Ootsä syöny tänään?
Minä: Joo...
Äiti: No mitä sä oot syönyt?
Minä: Noo... kaikkea.
Äiti: Esimerkiks mitä?
Minä: Vähän kaikkea. En mä nyt jaksa alkaa luetella.
Äiti: Eli et mitään.

Äiti: Mä laitan sulle jotain! Mitäs mä laitan sulle...
Minä: Äiti!
Äiti: Sulla on täällä ainakin pastaa... ja riisiä ja kasvispihvejä...
Minä: Äitiii...
Äiti: Hei täällä on kasvissosekeittoa. Otatsä mieluummin sitä? Hei joo mä laitan sulle... ja leipää sen kanssa eiks niin? Yks leipä ainakin... mitäs leivän päälle... juustoa ja kurkkua... ja otatsä maitoa sen kanssa?
Minä: Äiti lopeta!!!


Minä: En mä nyt syö... ei mulla oo nyt nälkä.
Äiti: No jos mä kuitenkin laitan sulle?
Minä: Etkä laita! Anna nyt olla!
Äiti: No syöt sitten myöhemmällä. Syötkö sitten varmasti?
Minä: No joo joo. Älä höösää.
Äiti: Et sä kuitenkaan syö. Mä oon huolissani susta. Sä et syö enää mitään. Sun ranteetkin on ihan kauheen laihat! Varmaan puolet mun ranteesta. Mä oon hei huolestunut. Sun pitää syödä.
Minä: Mähän syön! Kato nyt ihan hyvin mä voin, kyl mä pärjään.

Mä en voi sille mitään, että mä ärsyynnyn. En vaan voi. Mä pystyn jonkin aikaa hillitsemään itseni ja vastailemaan rauhallisesti, mutta jossain vaiheessa mulla leikkaa kiinni. Ruuan tuputtaminen anorektikolle on sama kuin talviunta nukkuvaa karhua mentäisiin tökkimään kepillä peppuun.


RUOKAPÄIVÄKIRJA

  • klo 12.00 kahvi + maito = 8 kcal x 2
    • täysjyväleipä + levite + salaatti + kurkku = 75 kcal
    • MultiVita-porejuoma = 7 kcal
  • klo 16.00 pieni kalapihvi 2 kpl + lohkoperunat + ketsuppi + Coca Cola light 2dl = 78 kcal
  • klo 20.00 Bona-piltti = 69 kcal
= 245 kcal

Klo 24.00 tulee kanavalta TV5 5D: Elämää alipainoisen kanssa. Se tuli tossa joku aika sitten, mutta mä missasin sen silloin, joten nyt mun on pakko nähdä se. Kannattaa kattoa, toi voi olla ihan hyväkin, kun kuitenkin dokkari kyseessä.





Alison Mosshart and Carla Azar - Tomorrow Never Knows

2 kommenttia:

Kohti32kiloa kirjoitti...

Mitä kautta ton voi kattoo netissä?

Pura kirjoitti...

Sen saattaa pystyä kattomaan online, jos se löytyy netistä. Laita Googleen toi dokkarin nimi + watch online free. Yks noista tytöistä puhui aika murtaen englantia, mut kyl siitä sai just ja just selvää.

Ei toi kyllä kovin kaksinen ohjelma ollut. Median osuutta käsiteltiin aika suppeasti ja samoin noista tytöistä kahden elämää. Kelly oli mielenkiintoisin ja siitä olikin kyllä eniten.

Lähetä kommentti