maanantai 29. toukokuuta 2017

Purification

Kumarrun ja työnnän sormet kurkkuun. Oksennus tulee ja olo helpottaa saman tien. Mä haluan aivan kaiken ulos, vatsan täysin tyhjäksi ja siksi mä menen vahingossa liian pitkälle. Niin pitkälle, että vatsahapot nousevat ylös. Oops. Ne maistuvat suussa kitkerältä. Että goodbye teeth vaan. Ilmassa leijuu oksennuksen imelän makea haju, joka tarttuu ikävästi sormiin eikä lähde hetkeen, vaikka kuinka pesisi niitä saippualla.


Eikä tarvitse edes salata oksentamista, kun asuu yksin. Ei oksentamista silloin, kun muut poistuvat edes hetkeksi kotoa, vaikka viemään roskia. Ei oksentamista suihkussa tai veden juostessa lavuaariin eikä leffaillan jälkeen pusikkoon ennen kotiin tulemista. Aivan liian helppoa. Aivan liian vaikeaa katkaista kierrettä.

Mun on pakko lopettaa tää. Tää tulee jo mun uniinkin. Yksi yö mä näin unta, että mun hampaat vaan mureni mun suuhun kuin murukeksit. Mä heräsin aivan paniikissa ja kävin kielellä läpi hampaat. Ensin ylähampaat, sitten alahampaat. Kaikki tiukasti paikoillaan. Luojan kiitos. Mikä painajainen. Mä katson Youtubesta EDucating Shannyn videoita ja päätän, että mun on ihan oikeasti lopetettava tää.

6 kommenttia:

ELINA SIBERIA kirjoitti...

Pura kirjoitti...

<3

M-S kirjoitti...

Toivottavasti löytäisit jostain voimaa katkaista kierteen. ♥ Yksin asumisessa on ihana vapaus, mutta toisaalta valtava vastuu..

Noi hampaihin liittyvät painajaiset muuten on ihan kauheita! En pysty edes puhdistamaan oman koiran hampaita sillä koukulla tai menemään edes suuhygienistille ilman rauhtoittavaa.. Metallissa hampaita vasten on jotain väärää. Välillä painajaisissa tapahtuu just tota et hampaat alkaa vaan murenemaan suuhun, ja kylmiä väreitä tulee vielä herätessäkin..

Pura kirjoitti...

Joo, bulimointi on sellainen asia, josta mä ihan todella paljon haluan parantua. Mulla on joo noita tollaisia painajaisia tullut nimenomaan bulimiointiin liittyen, ei mulla niitä oo koskaan ennen ollut. :O Alitajuntakin sanoo, että nyt pitää lopettaa.

Anonyymi kirjoitti...

Hampaat ei ikävä kyllä pysy ehjinä ilman ravintoa.

Pura kirjoitti...

Joo, mä yritän pitää niistä niin hyvää huolta kuin vaan voin.

Lähetä kommentti