keskiviikko 24. toukokuuta 2017

Killing calories

Piti nähdä aamulla kuntoutumisenohjaajaa ja saada jotain järkevää aikaiseksi. No ohjaaja joutui perumaan ja mä nukuin yhteen asti enkä saanut aikaiseksi mitään. En järkevää enkä vähemmän järkevää. Puoli päivää meni taas sängyssä maaten. Great.

Paino 39,9 kg. Voi luoja sentään, se kävi jo 39,6 kg:ssa, mutta mä olen onnistunut taas syömään itseni painavammaksi lihavammaksi. Senkin perso läski ahne ahmatti possu hyi hyi hyi häpeä. Mut nyt täytyy pysyä vahvana ja paastota. Tai ainakin syödä tosi tosi tosi vähän. Paino ei saa missään nimessä nousta yli 40 kg:n. Hell no yack!

Kaivan vimmatusti ruokakaappeja. Roskiin roskiin roskiin. Juustoa, keksejä, karkkia, sipsiä... Roskiin vaan. Ruuan heittäminen roskiin hävettää, koska on ihmisiä, joilla ei ole ruokaa, mut en mä voi noita syödäkään. Onneksi ne on lähinnä vaan bileistä jääneitä jämiä. Eikä mun edes tekisi mieli syödä noita. Tunnen itseni vahvaksi. Mulla on itsehillintää. Mä pystyn tähän. Musta tulee vielä tosi laiha.


Tänään aika hoitajalle. Tuntuu ihan hyvältä päästä taas puhumaan. Toivottavasti se ymmärtäisi mua. Mut musta tuntuu, että se ymmärtää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti