torstai 3. marraskuuta 2016

Happy 5th birthday, Dating Mr. D!


Blogi täytti tänään 5 vuotta! Huimaa! Enkä mä ole kertaakaan koko blogin olemassaolon aikana muuttanut sen nimeä (tai url:ia). Okei, mä kyllä just yks päivä mietin nimen muuttamista, kun mä keksin yhden tosi hyvän nimen, mut enhän mä enää muista mikä se oli. Mut Dating Mr. Depression on kyllä ihan hyvä. Sitähän tää on. And my best friend is Ana.

Kirjoittaminen tuntuu taas tosi hyvältä. Oikeastaan se on lähestulkoon ainoa asia, mikä mua enää kiinnostaa. Kiitos kaikille teille tässä raskaassa matkassa mukana kulkeville lukijoille. Ilman teitä ja teidän ihania kommentteja mä tuskin kirjoittaisin tätä ollenkaan. Ja postausehdotuksia saa aina ehdottaa kommenteissa (vaikka nyt niistä ei olekaan mikään akuutti pula).

Olette tärkeitä, pus.

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

<3

Anonyymi kirjoitti...

Hmhm, voiko sanoa että deittailee, jos on viisi vuotta takana jo. Oiskohan naimisissa parempi ;) tai ainakin "vakiintunut".

Vakavasti ottaen, jos haluat masennuksesta eroon, olisiko yksi askel blogin nimen viilailu. Tyyliin "Breaking up with Mr.D".

-Kata

Pura kirjoitti...

<3

Pura kirjoitti...

Haha, hyvä huomio. Tosin ollaan deittailtu jo vuodesta 2005 lähtien. Toisinaan mä vielä haluan siitä eroon, yleensä en enää jaksa haluta. Mut tota nimiasiaa vois kyllä miettiä. Oon vaan niin tottunut, että se on aina ollut toi.

Tagigo kirjoitti...

Happy b-day <3

Pura kirjoitti...

Thanks! ˆˆ

Anonyymi kirjoitti...

<3

Pura kirjoitti...

<3

Anonyymi kirjoitti...

<3

En muista mitä tässä kyseisessä videossa tarkalleen oli mutta saattais auttaa sua, tai mikä vaan muu ton video, mikä otsikko nyt kiinnostaakaan. Ainaki mulle on antanu ihan uusia näkökulmia. :')
https://www.youtube.com/watch?v=4AOxCzHOYso

Pura kirjoitti...

Kiitos, täytyykin käydä kattomassa noita videoita.

Lähetä kommentti