keskiviikko 6. elokuuta 2014

Better days


Viime päivät on olleet vähän parempia. Silleen pikkuriikkisen parempia. Eilen kävin serkun kanssa kattomassa Kesäkaverit. Ei se ollut kovinkaan kummoinen, mut oli kivaa käydä leffassa, kun en ollut aikoihin käynyt.

Tänään mulla oli kampaaja ja oli ihana saada pitkästä aikaa hiukset kuntoon. Oon yrittänyt niitä kotona värjäillä, mut huonoin tuloksin. Sen jälkeen kävin äidin kanssa ostarilla shoppailemassa ja käytiin jäätelöllä. Äiti sitä ehdotti, mut jotenkin tekikin sitten mieli saada pallo irtojätskiä tötterössä. Mun tämän kesän eka jäätelöpallo! (Melkeinpä jopa koko kesän eka jäätelö, jos ei lasketa serkun luona raparperipiirakan kanssa syötyä vaniljajäätelöpalaa). Oli hyvää, mut huono omatunto tuli, kuinkas muutenkaan. Mä olisin huolestunut, jos ei olis tullut.

Huomenna sitten taas psykoaika. Oikeestaan ihan kivaakin, nyt kun mulla on aika sille sairaanhoitajalle niin mä jopa ihan vähän odotankin tota käyntiä. On mulla kyllä kanssa puhuttavaakin.

12 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mukavaa, jos sulla on mennyt nyt hieman paremmin (:

Anonyymi kirjoitti...

Hienoa kuulla ripaus positiivisuutta :) <3

Reetta kirjoitti...

Jee ihanaa :)
Tee postaus sairaanhoitajakäynnin jälkeisistä fiiliksistä?

Pura kirjoitti...

Joo niin mustakin on. :)

Pura kirjoitti...

:)

Pura kirjoitti...

Joo niin oon ajatellutkin tehdä. :)

Anonyymi kirjoitti...

Ajatuksin siellä! :) Postasin pitkästä aikaa, kuten aiemmin sanoit, ittelle se on hyödyks kun kirjottaa. Jäsensi jälleen omia ajatuksia. Käy kato, mitä oon taideterapiasa saanu aikaan :)

Tsemppiä, oon lukenu joka postauksen ja välillä itkeny ja miettiny siuta. Luotan siihe, että joku hetki ymmärrät saman minkä mie alan vähitelle ymmärtää: mie oon tärkiä - kaikista tärkein ittelleni. Koskaan kukaan ei rakasta miuta niin palioa kuin mie voin itteeni rakastaa.

pst! Saattasin haluta kertoo siulle muutaman asian, mut en millää viitti tähä rustata... Lujeks mailit säännöllisesti, jos sinne vuodatan höpötyksiäni? :P

halimuksia, oot ihanainen ja toooosi tärkee!!! <3

Anonyymi kirjoitti...

Ootko muuten koskaan seurustellut? :) Uteliaisuudesta kyselen.

Reetta kirjoitti...

Mitä kuuluu?
Voimat vähissä?
Tsemppiä <3

Pura kirjoitti...

Voi kiitos ihana, oot myös tärkee! <3 Tuli tosi hyvä mieli sun kommentista, kiva kun kommentoit mulle. :) Mulle voi kirjoittaa osoitteeseen puragrr@outlook.com. Luen totta kai mailit, mut oon vaan kamalan huono vastailemaan niin kuin nyt näihin kommentteihinkin, vaikka totta kai vastaan jos kirjoitat mulle.

Kiva juttu, että oot postaillut blogiin. Just yks päivä mietin sitä, kun et ollut postaillut pitkään aikaan mitään. Meenkin nyt samantien lukemaan sen >>

Pura kirjoitti...

On mulla ollut yks pidempi juttu aikoinaan.

Pura kirjoitti...

Kiitti ihana! <3 Nyt tuntuu, että menis taas pikkasen paremmin ainakin ton viikonloppuisen alamäen jälkeen.

Lähetä kommentti