maanantai 14. huhtikuuta 2014

I'm "fine"

Tivolitkaan ei saa mua nauramaan. Eikä sirkus tai sata hattaraa.
- PMMP - Joutsenet

Monta päivää taas mennyt. Mä en ole osannut tulla kertomaan mitään. Mutta mä tulin nyt kertomaan kuulumisia viime päiviltä. Vaikka en mä ole kyllä tehnyt yhtään mitään. Ei mua huvita tehdä mitään. One word: depression.


Taas on mennyt päiviä, etten ole käynyt edes ulkona. En vaan jaksa. Ulko-ovi on liian raskas avata. Tänään on tosin satanut niin kuin eilenkin, mutta lauantaina oli kaunis päivä. Aurinko paistoi. Oli lämmintä. Mä olin sisällä. Aurinkoiset päivät masentaa mua. Eikä mua kyllä huvittakaan mennä ulos. Mitä mä siellä edes tekisin?

Mä olen tänään vaan maannut kotona. Kuten niin monena päivänä muutenkin. Oon kattonut leffoja. Leffan toisensa perään. Edellisen loputtua laittanut uuden pyörimään. Juonut monta mukillista kahvia, jotta pysyisin hereillä. Kun ei oikein nukkuakaan kehtaisi. Tuntien tappamista tää vaan on. Paska elämä.

Mulla on elämä, mutta en mä tahdo sitä elää. Onneks huomenna on aika psykologille.

Äh... ärsyttää kun tästä ei tule taas yhtään mitään. Mä toivoin, että mun kirjoitusflow olis vielä jatkunut. En mä kykene nyt ajattelemaan tai tuottamaan mitään tekstiä. Kiva jos mä en huomenna osaa puhua psykologillakaan mitään ja se käynti menee ihan harakoille. Seuraava kun on varmaan taas kivasti kahden tai kolmen viikon päästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti