keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Pretty good day

Tämä päivä on ollut ihan hyvä. Kyllä, ihan hyvä. Millainen on hyvä päivä? Normaalilla ihmisellä siihen kuuluisi kahvittelua ystävän kanssa, valmiiksi saatu kouluprojekti, hoidettuja asioita, hyvää mieltä ja seuraa. Minulle hyvä päivä on sellainen, kun en viiltele ranteitani auki ja itke puolta päivää olemassaoloani ja sitä kuinka tahdon kuolla. Tänään en ole halunnut kuolla. En ole edes ajatellut kuolemaa. Vaikka ei se sitä tarkoita, ettenkö silti tahtoisi kuolla.


Nämä hyvät päivät ovat käyneet niin harvinaisiksi, etten tahdo uskoa niiden olemassaoloon edes sellaisen kohdatessani. Mutta kyllä tänään on ollut sellainen päivä. Tuntuu erilaiselta. Mieli ei ole tasaisen harmaa. Se on tänään kevyempi. Aavistuksen verran plussan puolella.

Olen shoppaillut. Collegehousut, uusi lompakko, kaulahuivi, IPhoneen leopardikuoret. Hey, my name is Minerva and I'm a shopaholic. Niin. Mun piti säästää. Piti. Mutta kun shoppailusta saa euforiaa. Hetkellistä, mutta kuitenkin. Ja minä tarvitsen näitä pieniä hyvänolon kokemuksia pysyäkseni hengissä.

Tämä päivä oli hyvä. Huominen enää tuskin on. Kahta hyvää päivää ei voi olla peräkkäin. Ei vain voi. Ei minun elämässäni. Sitä paitsi tämäkin päivä on jo ohi.



Reino & The Rhinos - Kuulut unelmiin

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

kyllä niitä hyvii päivii tulee, ehkä jossain vaiheessa onkin niin että ne huonot päivät onkin niitä, joita tulee vaan sillo tällön :) ja shoppaile vaa jos se sua yhtään piristää, ei se rahan säästäminen oo niin justiinsa jos saat oloo sillä ees hiukan paremmaks, voimia <3

Pura kirjoitti...

Niin, toivotaan. :) Kyllähän mä saisin shoppailla, kun en mä ikinä yli varojeni tuhlaa, mutta silti olisi kiva säästää johonkin. En tiedä mihin, mutta johonkin. :D Kiitos <3

Lähetä kommentti