sunnuntai 4. elokuuta 2013

Let me sleep


Väsyttää. Mä olen todella väsynyt. Ei tästä kuumuudesta vaan siitä, että mun on oltava koko ajan sosiaalinen. Äidin takia. Mä olen huomannut vastailevani lyhyesti. En mä oikein jaksa jutustellakaan. En niin kuin pitäisi. Harmittaa äidin puolesta. Mä olen ihan paska.

Välillä mä tahtoisin vaan kotiin. Pimeyteen peiton alle nukkumaan. Mä tiedän. Toiset olisi ikionnellisia matkasta. Ja mä tahdon kotiin. Mutta mä olen väsynyt. Kuolemanväsynyt.

Mä olen niin väsynyt, että mua alkoi eilen illalla jo melkein itkettää. Kun ei jaksa, mutta pakko on vaan jaksaa. Äidin takia.

Mä ajattelin, että jos mä uuvun ihan täysin, enkä pääsekään enää hotellihuoneen sängystä ylös niin mä sanon voivani huonosti. Heikottava olo. Kuumuudesta johtuva. Parempi pieni valkea valhe kuin totuus. Se, että mä olen henkisesti aivan loppu. Totuus satuttaa enemmän.



One T + Cool T - The Magic Key

6 kommenttia:

Sunny kirjoitti...

Voi Minerva :< Ei sun ole mikään pakko yrittää miellyttää sun äitiä ja esittää, että asiat on paremmin kuin ne todellisuudessa on. Voihan sitä paitsi olla, että sun äiti on jo aistinut, ettei kaikki ole ihan kunnossa..? Entä jos sä kertoisitkin suoraan, että olet todella väsynyt etkä sen takia jaksa olla kovin sosiaalinen? Pelkkä asian sanominen ääneen saattaisi jo vähän auttaa, ja sitten sun äitikin osaisi ottaa sun voinnin paremmin huomioon. Olen varma, ettei hän olisi yhtään pettynyt suhun, joten sitä on turha pelätä! Toivottavasti sä olet pystynyt nauttimaan lomasta edes vähän ja saat pian uusia voimia <3 Tähän loppuun haluan vielä sanoa, että sä olet tosi taitava kirjoittamaan ja vaikutat ihanan herkältä ihmiseltä :)

Silsqu kirjoitti...

Tiiän tunteen oon kohtalon toveris.
Vaikka mä oon vaan ihan suomes reissussa ja isöäidin kaa mut toi kirjoitus vois olla munkin kirjoittama.
Voimia sinne

Unikko kirjoitti...

kauheeta. mä tiedän tunteen kun ei jaksa vastailla toiselle. ja kun haluaa vain peiton alle..pois..turvaan, lepäämään. älä ota syyllisyyttä että et jaksa siellä lomalla, äitisi ymmärtää. juuri vietin äitini kanssa viikonlopun kun hän tuli luokseni tampereelle ja vaikeaa oli..olaan vielä niin erilaiset luonteet...

Pura kirjoitti...

Voi kiitos paljon, ihanasti sanottu! ♥ Ihan täyttä asiaa kirjoitit. Mä todella haluaisin kertoa äidille totuuden asioista, mutta mä en vaan yksinkertaisesti pysty siihen. :(

Pura kirjoitti...

Voi ei, kurja juttu. :( Voimia myös sulle! ♥

Pura kirjoitti...

Olet oikeassa siinä, että äitini varmasti kyllä ymmärtää. Ikävä kuulla, että sullakin on sama juttu. :(

Lähetä kommentti