sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Do not eat!

Siirrän päivän kaloreita paperille ja julman tyytyväinen hymy piirtyy kasvoilleni. Kahvi, Coca-Cola light, pari palaa kurkkua, teetä. 22 kcal. Vain 22! Eikä minulla ole edes nälkä. Olo on huippuhyvä. Lähes maaninen. Näin tämän kuuluu mennä.

DO NOT EAT! erottuu enää vain haaleasti vasemmasta kämmenselästä. Se on haalistunut lukuisista käsienpesuista johtuen. Täytyy kirjoittaa se uudelleen. Paino ei nimittäin ole viime päivinä laskenut. Päin vastoin se on noussut 400 g. ja sen takia minun tekisi mieli repiä itseltäni käsi irti. On aika ottaa käyttöön uusia motivaatiomenetelmiä. Itsekurista kaikki on kiinni. Ja minulla on päässyt viime aikoina lipsumaan. Olen menettänyt kontrollin. Täytyy ryhdistäytyä. Läski.

Ilman masennusta olisi helpompaa laihtua. Herra M. saa minut himoamaan herkkuja. Syö, syö!, hän maanittelee. Se helpottaa pahaa oloasi. Kyllä. Mutta lisää toisenkaltaista pahaa oloa. Läskiahdistusta nimittäin. Mutta minä en syö. En, sillä minä haluan olla laihempi. Ja nyt on pysyttävä tiukkana. Ei herkkuja! Voisin ottaa neulaa ja lankaa ja parsia suuni kiinni. Tehdä tästä kaikesta vielä vähän helpompaa.

Nyt on aika tehdä illan jumpat. Huomenna on taas aika sairaanhoitajalle. Pääsen avautumaan läskiahdistuksestani.






The Beatles - Magical Mystery Tour

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Liian vähäinen syöminen saa kehon paisumaan; tiesithän sen?
Parhaiten saa laihdutettua, kun syö terveellisesti ja monipuolisesti ja liikkuu.

Pura kirjoitti...

Ai, en tiennyt. Ennemmin mä ajattelin tän saattavan kostautua järkyttävänä ahmimisena.

Lähetä kommentti