lauantai 3. joulukuuta 2016

Day #3

Girls Night Out. Luvassa viiniä. Juustoja. Suklaata. Suolakeksejä. Viinirypäleitä. Karkkia. Paljon ei voi niitä syödä, koska kalorien määrä herranjumala sentään. Mut mä olen odottanut tätä iltaa. Vihdoinkin luvassa jotain kivaa munkin elämääni. Jotain, mitä mä todella haluan ja odotan innolla. Mä en tiennyt, että sellaisia asioita on enää. Toivottavasti mä jaksaisin lähteä baariinkiin. Mä en nykyään enää koskaan jaksa, kun väsyn niin aikaisin, mikä on sääli. Mut ehkä tänään. Ainakin mä aion pitää hauskaa.

Täytyy varoa vaan juomasta liikaa. Tai ei se määrä. Mä saatan taas loppuillasta haluta viiltää ranteet auki ja hypätä parvekkeelta alas. Mä en voi sille mitään. Se on varmaan Seronil minkä kanssa alkoholi on huono yhdistelmä. Tiedän. Mut mä lupaan olla tekemättä itselleni mitään peruuttamatonta. Tänään mä aion pitää hauskaa.

Tjoo tosi iloinen tämä mun joulukalenterini. Anteeksi. Taas kerran.


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ei nyt liity varsinaisesti tähän postaukseen, mutta tuli mieleen kysyä, oletko nähnyt Pakomatka anoreksiasta -dokumenttia (katsottavissa Ylen Areenassa)? Kiinnostaisi tietää, mitä mieltä olet siitä.

Pura kirjoitti...

Hei, kiitos kiitos kiitos, mä olen katsonut ton silloin aiemmin kun se tuli, mut nyt en ollutkaan tietoinen, että toi tuli niin pystyin katsomaan se uudestaan. :)

Lähetä kommentti