perjantai 23. joulukuuta 2016

Day #23

Mulla oli joulufiilis. Mä odotin joulua, kaadoin itse oman joulukuusen, koristelin sen, laitoin jouluvaloja, paketoin lahjoja, keitin glögiä ja kuuntelin joulumusiikkia. Mut nyt joulufiilis on kadonnut lumen mukana jonnekin kauas pois. Mua ahdistaa. Huomenna on jouluaatto, mutta mua itkettää. Mä en tiedä, miten mä selviän huomisesta. Mä odotin jouluaattoa innolla ja nyt mä pelkään, että mä vaan hajoan huomenna ja pilaan kaikkien muidenkin joulun.

Miks just minä? Miks just tänään? Enkö mä saisi edes yhtenä päivänä vuodessa olla niinkuin muut. Olla onnellinen ja iloita joulusta. Voisiko aattoa siirtää edes vähäsen? Edes ihan pikkuisen? Mä en ole siihen vielä valmis. Mut ei auta. On pakko jaksaa, pakko pysyä kasassa. Ei saa hajota. Mä en aio näyttää, jos mulla on paha olla tai jos mua ahdistaa. Mä en halua pilata kenenkään muun joulua. On vaan pakko jaksaa.

Mut mä toivotan kaikille teille oikein hyvää joulua! Kyllä mäkin selviän.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hyvää joulua sinne! <3

Anonyymi kirjoitti...

Hyvää joulua, koita jaksaa. <3

Pura kirjoitti...

Kiitos! <3

Pura kirjoitti...

Kiitos, selvisin sittenkin. :)

Lähetä kommentti