torstai 8. kesäkuuta 2017

Summer bucket list '17

Mä mietin, että ehkä mun pitäisi edes joskus kirjoittaa joku vähän positiivisempi päivitys. Mun blogi kun on niin kamalan masentava. Joten mä ajattelin tehdä Summer Bucket Listin. 



Summer Bucket List '17

  • Ostaa jäätelökioskilta pallo irtojäätelöä jossain uudessa maussa. (Jäätelö on huge fear food ja kiellettyjen ruokien listalla eikä ana todellakaan salli syödä jäätelöä, mut tää olis kuitenkin kiva toteuttaa, jos mä vaan pystyn. Suurin haaste tulee olemaan häpeä: se, että mä joudun ostamaan ja kaiken lisäksi vielä syömään jäätelön julkisella paikalla).
  • Tehdä vähintään 1 ulkomaanmatka (Mallorcan-matka on jo varattu, mut joku toinenkin matka olisi kiva tehdä ja ehkä juuri yksin).
  • Ostaa uudet bikinit.
  • Käydä kavereiden kanssa rantsussa uimassa, piknikillä ja ottamassa aurinkoa.
  • Käydä festareilla.
  • Mökkeillä kavereiden kanssa.
  • Juoda aamukahvi ja syödä lounasta useana päivänä parvekkeella.
  • Kauniina päivinä yrittää poistua enemmän kotoa ja viettää aikaa ulkona vaikka kävelyllä. (Viime kesä meni aika suurilta osin sisällä, koska en vaan pystynyt tai jaksanut lähteä ulos).
  • Viettää päivä Helsingissä tai vaikka Tampereella.
  • Käydä huvipuistossa.
  • Käydä ratsastamassa.
  • Saada koulutehtäviä tehdyksi.
  • Lukea syksyn yo-kirjoituksiin.

Mä en aio ottaa mitään paineita, että nää kaikki olisi pakko suorittaa (paitsi koulujutut). Nämä mä haluaisin kesällä tehdä, se on sitten sama saanko tehtyä vai en. Suurin syy, jos en saa tehtyä, on varmasti väsymys ja jaksamattomuus.

100 Happy Days-haaste

Day #53 Tein kirppiksellä löytöjä.
Day #54 Jaksoin matkustaa pääsykokeisiin ja lukea niihin vielä.
Day #55 Selvisin luokanopettajan soveltuvuuskokeista ja oli kiva nähdä kaveria.
Day #56 Jaksoin keskittyä maantieteen pääsykokeeseen 4 tuntia.
Day #57 Pesiksessä löin tosi hyvin.
Day #58 Oon pystynyt olemaan päivän tosi vähillä syömisillä.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

100 happy days, haloo, mikä ei kuulu joukkoon? Eikö tän ollut tarkoitus olla positiivinen päivitys, vähän hei kosahti lopussa... Nyt valoja päälle siellä :(

Pura kirjoitti...

No mulle se on kiva asia päivässä.

Anonyymi kirjoitti...

Olen samaa mieltä anon kanssa tosta lopusta. Mun tekis miel ravistaa sua ja huutaa päin naamaa, ettei tuo ole sun oma ääni, vaan sairauden ääni joka kuiskii sun korvaas tollasia :(

Pura kirjoitti...

No joo. Ootte ehkä oikeessa, ettei se ollut ihan sitä mitä 100 Happy Days -haasteessa haetaan. :/

Lähetä kommentti