sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Let me vanish



Olen väsynyt. Niin kovin väsynyt. Tahtoisin sulkea silmäni ja kadota. Haihtua. Hävitä olemattomiin. Lakata olemasta. Tahdon lakata ajattelemasta. Unohtaa menneisyyteni, kadottaa itseni. Hävittää kaikki muistot mielestäni. Pyyhkikää muistini. Nollatkaa minut. En jaksa itseäni.

Masennus. Musta sumu. Se on sisälläni ja syö minua elävältä. Pala palalta se nakertaa minua kunnes jonain päivänä minusta ei ole enää mitään jäljellä. Siihen asti päiväni ovat kitumista. Kuin kiinalainen vesikidutus. Kaikessa hiljaisuudessa ja äänettömyydessään tappavan musertavaa.

Päätä särkee, tupakat on loppu. Terapiaan liian pitkä aika. Pelkään hajoavani siihen mennessä. Pääni on sekava, sisältä olen tyhjä. Olen tunteeton ihmiskuori. Hiljalleen mureneva. 

En jaksa olla minä.




Kid Cudi - Heart Of A Lion

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti