sunnuntai 12. helmikuuta 2017

I'm back bitches!


Täällä mä vielä olen. En ole lähtenyt minnekään. Olen oikeasti pahoillani pitkästä blogihiljaisuudesta. Se oli täysin tahaton. Mä itsekin inhoan, kun mun blogiin tulee aina välillä näitä viikkojen tai kuukausien taukoja. Mulla on ehkä ollut tyhjän paperin kammo, kirjoitusblokki tai ehkä olen vain ollut liian väsynyt kirjoittaakseni. Mutta nyt tuntuu hyvältä olla täällä taas. Voinkin ihan suhteellisen hyvin. Mikä on outoa. Mutta se tuntuu ihan kivalta.

Tällä hetkellä mä olen kipeänä eikä kirjoittaminenkaan oikein suju, joten mä en edes yritä kirjoittaa nyt tämän enempää, mutta mä halusin vain tulla kertomaan, että mä olen palannut takaisin ja aion postata lisää ihan lähipäivinä. Ja pitkän harkinnan jälkeen mä päätän laittaa tänne yhden uudemman ja vähän selkeämmän kuvan itsestäsi. Kasvot nimimerkin takana.

xoxo Pura

20 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Olet kaunis! Ihanaa kun tulit takaisin.

Minä kirjoitti...

Tervetuloa takaisin! Oli melkein ikävä, vaikka mitään en olekaan aikaisemmin kommentoinut :) Seurannut silti pitkään ja elänyt hiljaa mukana.

Olet ihan uskomattoman kaunis!

Anonyymi kirjoitti...

Kiva kun taas kirjoitat. Oot tosi kaunis! <3

Anonyymi kirjoitti...

Kivaa :) Parane pian! Ps. Tosi kaunis kuva <3

-Katarina

Pura kirjoitti...

Voi kiitos! <3

Pura kirjoitti...

Voi vitsit kiitos ja kiva kun kommentoit. :)

Pura kirjoitti...

Kiitos! <3

Pura kirjoitti...

Kiitos, yritetään! :)

Anonyymi kirjoitti...

niin kaunis <3 hyvä kun olet suunnilleen kunnossa.

Pura kirjoitti...

Aww kiitos! <3 <3

Anonyymi kirjoitti...

Kiva, että kirjoitit! On ollut ikävä sun tekstejä ja ajatuksia <3 Tsemppiä tulevaisuuteen ja kevääseen:)

ps. Oot ihan hurjan kaunis!

Berryshake kirjoitti...

Oih, oot ihan uskomattoman kaunis <3 sulla on myös ihanan näköinen tatuointi :) oon jostakin syystä aina ajatellut sut brunettena, en kyllä tiedä miksi :D vähän hämmennyin, kun et ollutkaan o.o

Pura kirjoitti...

Aww ihana kuulla. <3 Voi kiitos ja samoin sulle kivaa kevättä! :)

Pura kirjoitti...

Ääks voi että, kiitos ihan hirveän paljon. Kiitos, mäkin tykkään siitä. Ja on vielä toinenkin tatska. Haha, se on kun on tehnyt mielessään kuvitelman jostakusta, jonka ulkonäköä ei ole nähnyt ja sitten se onkin ihan toisenlainen kuin mitä on kuvitellut. Mä olin viimeks kunnolla brunette ysiluokalla ja viime vuonna olin hetken aikaa. :D

Unknown kirjoitti...

Kiva kun oot täällä taas <3

M

Pura kirjoitti...

:)

Anonyymi kirjoitti...

Ihanaa kun olet taas takaisin, ikävä ollut myös sun kirjoituksia, pitkään oon seurannut ja odotan aina sun tekstejä, niitä on mukava lukea, kuin lukisi kirjaa jonka takia olen lukenut koko blogin muutaman kerran läpi. Jee <3 :)

Pura kirjoitti...

Oho vau, ihana kuulla, kiitos. <3 Sitä mä nimenomaan olen hakenut, että mun tekstit ja kirjoitustyyli muistuttaisivat tavallaan kirjaa. Kiva kuulla, jos olen onnistunut. :)

Anonyymi kirjoitti...

Tosi kiva, et oot tullut takaisin ja voit paremmin. ^^ Ja näytät muuten uskomattoman kauniilta! <3

Pura kirjoitti...

Ääks, voi kiitos! :)

Lähetä kommentti