perjantai 28. joulukuuta 2012

Gray day

Masentaa. Enemmän kuin eilen. Paljon enemmän. Ulkona oli tänään nätti ilma, aurinko paistoi ja valkeat hanget hohtivat, mutta päässäni vallitsee loskakeli 365 päivänä vuodessa.

Jos olisi tälläinen paska fiilis joskus. Kerran kuussa tai kerran viikossa edes. Ei joka päivä. Joka ikinen päivä. En minä tälläistä elämää toivonut. Mutta tälläisen minä sain ja tästä pitäisi olla vielä kiitollinen, sillä niin monilla muilla menee huonommin kuun minulla. En silti osaa olla.

Kaikki masentaa. Oleminen ja eläminen ylipäätään. En tiedä missä tahtoisin olla vai tahtoisinko olla missään. Olen alakuloinen ja masentunut. Sen lisäksi olen väsynyt ja surullinen ja vihaan itseäni. Jatkuvasti. On hurjan kivaa olla minä.



2 kommenttia:

Adalmiina kirjoitti...

Erittäin paljon halauksia sinulle ihana! <3

Pura kirjoitti...

Voi kiitos paljon! <3

Lähetä kommentti