perjantai 31. maaliskuuta 2017

Watch out for broken heart!

Sydän hakkaa niin lujaa, että mä melkein pelkään sen menevän rikki. Mut eihän se voi mennä rikki. Eihän? En mä ole vielä niin laiha, että se voisi hajota. En lähelläkään sellaista jumalallista kauneutta. Mä yritin oksentaa äsken iltapalan. Tuloksetta. Yritin ja yritin, mut se ei vaan suostunut tulemaan ylös. Päivällä mä oksensin kaiken, mitä söin. Mä en tiedä, ehkä ruoka painuu tyhjässä vatsassa niin alas, ettei sitä saakaan enää helpolla ylös.

Nyt ahdistaa potenssiin tuhat. Ei olis pitänyt syödä mitään. Eihän mulla edes ollut niin kamala nälkä. Huomenna mä en enää syö mitään! Niinhän mä aina päätän. Uudestaan ja yhä uudestaan teen suuria ja mahtavia lupauksia ja sitten lipsun niistä. Mut nyt mun itsekuri on parantunut huomattavasti ja siksi painokin on laskusuunnassa.

Paino 41,3 kg. Joka toinen aamu se on 41,3 kg  ja joka toinen 42,1 kg. Jompi kumpi. Ei mitään siltä väliltä. Mut nyt mä alan jo uskoa, että se ei enää nouse tonne 42 kiloon. Mut 41,3 ei ole kauhean paha luku. Se on aika pieni ja kaunis, mut ei silti vielä riittävä. Voi, kunpa se laskisi nopeammin. Mä olen niin kärsimätön. Mut mähän haluan vaan olla kaunis. Kaikki tahtoo vaan olla kauniita ja pitää itsestään.

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Newsflash: sydämen vaurioituminen ei ole sidoksissa BMI:hin. Esim. bulimikot monesti ovat normaalipainoisia mutta silti hengenvaarassa. Arvot mitä sattuu ja sydänkin kovilla siinä touhussa!

Pura kirjoitti...

Aijaa, apua! :O Mä oon luullut, että lähinnä vaan se radikaali laihtuminen sitä vaurioittaa. No onneks oon pystynyt vähentämään tota.

Anonyymi kirjoitti...

Ai et oikeasti tiennyt, no pahoittelen että oli tylyn kuuloinen tuo kommenttini. Mutta näinhän se on. En nyt just jaksa alkaa kaivaa syvällisempiä lähteitä mutta ihan jo Terveyskirjastossakin (jota pidetään luotettavana sivustona) on psykiatrian erikoislääkärin kirjoittamassa bulimiaa käsittelevässä artikkelissa mainittu "vakavatkin sydämen rytmihäiriöt". Toivottavasti onnistut lopettamaan kokonaan! Itsellä jäänyt rytmihäiriöt ihan pitkäaikaiseksi vaivaksi, siinä taustalla ainakin häiriöitä ruoansulatusentsyymien tuotannossa ja liian alhaiset kaliumarvot. Hampaatkin pilalla :( Kroppa kestää vain tietyn määrän kidutusta ennen kuin antaa periksi :(

Anonyymi kirjoitti...

Törmäsin tämmöseen videoon ja sä tulit mun mieleen, ja aattelin että ehkä säkin saattaisit saada jotain irti siitä? Siis siltä kantilta että toi on parantunut siitä. https://www.youtube.com/watch?v=3iZBfbwWzXw

Pura kirjoitti...

Ei ollut ollenkaan tyly. Joo, jotenkin mä olen ajatllut, että se on se laihtuminen, kun mullakin on ollut rytmihäiriötuntemuksia, mutta kun niitäkin on ollut lähinnä vaan silloin, kun olen ollut tosi laihakin. Mä yritän pitää tosi hyvää huolta hampaistani, mut kaliumarvot on mullakin ihan vinkkurallaan. Toivottavasti sun oireet jossain vaiheessa vähenisivät. <3

Pura kirjoitti...

Mä niin arvasin, minkä videon linkkasit ennen kuin mä ehdin sitä edes avata. Oon joo itsekin nähnyt jo aiemmin ton videon, mut mä en ole vielä siinä pisteessä, että noi auttaisivat mua. Mut kiitos kuitenkin, kun linkkasit sen. <3

Lähetä kommentti