torstai 21. toukokuuta 2015

Still living a life I have no wish to live


Anteeks murut, ettei musta oo kuulunut ikuisuuksiin mitään. Mutta täällä mä yhä oon... ja hengitän. On vaan ollut niin paljon kiireitä. Pääsykokeisiin lukemista, psykologikäyntejä, lääkärikäyntejä, labroissa ravaamista, kuntoutusohjaajan tapaamista, kuntosalilla kalorien polttamista, lenkkeilyä, erinäisiä kemuja, muutossa auttamista... lista on loputon eikä kiireet oo vieläkään hellittäneet. Kirsikkana kakun päällä oon hurjan väsynyt. Mutta en oo unohtanut teitä. Mua harmittaa itseänikin ihan suunnattoman paljon, kun en oo kirjoitellut tänne mitään. Mut yritän saada puhallettua blogin taas henkiin.

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihana kuulla susta taas! <3 joka päivä olen blogiasi pariinkin otteeseen käynyt kurkkaamassa, jos olisit kirjoittanut. Tsemppiä ihan hurjasti, muistathan myös syödä? ':( se on hyvin tärkeä osa jaksamiseen! <3

ELINA SIBERIA kirjoitti...

♥ ihana kuulla susta! ps. pitäisi jaksaa ottaa yhteyttä itsekin, mutta kun on niin helvetin laiska ja väsynyt ja giahggik :--D pärjäile ihanuus!!

Ran kirjoitti...

ihana kuulla susta taas pitkästä aikaa c: Toivottavasti kiireet helpottais ja saisit vähän edes levätä~

Pura kirjoitti...

Voi ei, mun täytyy ruveta postailemaan useammin. Oon nyt viime aikoina syönytkin enemmän, tosin en mitenkään tarkoituksella. :/

Pura kirjoitti...

No mä oon ihan yhtä lailla väsynyt. :D Koita säkin pärjäillä. <3

Pura kirjoitti...

Joo toivotaan! :) :)

Lähetä kommentti