sunnuntai 23. helmikuuta 2014

A fiery death awaits

Blaah... Muuta mä en osaa sanoa. Paska elämä.

Vaeltelen kirjastossa hyllyjen välissä miettien mitä voisin lainata. Yksi kirja osuu silmiini ohimennen kirjojen palautushyllystä. No mutta, tämähän mun on pitänytkin lukea!

Sitten huomaan sattumalta erään vanhan tutun, jota menen moikkaamaan. Ennen olisin kertonut kuulumiseni hyvin neutraalisti ja vain puoliksi totuudenmukaisesti. Nyt kerroin niin kuin asiat ovat. Miksi minun pitäisi valehdella? Vaikka tietenkään en kertonut etten tahdo elää. Ei sellaista kerrota ohimennen vanhaan tuttuun törmätessä. No joo mitäs minä, haluan kuolla... joo ei välttämättä nähdä enää että kivaa jatkoa vaan sulle ja kaikkea hyvää joo moooi. Juu ei.



Joillekin se alku on vaan takkuisempi kuin toisille. Mutta älä koskaan luovuta. Sä olet vielä nuori. En en. En tietenkään. Liar liar!

Toivotamme hyvät jatkot ja eroamme. Vasta sitten tajuan mitä kirjaa olen koko ajan pidellyt sylissäni. Antonella Gambotto: Pimennys - Itsemurhamuistelmat. Tjooh... eipä tähän nyt mitään voi oikein sanoa. Laski varmaan yhteen 1+1.

Lainasin myös Sakari Koivusen kirjan Jääprinsessa - Anorektikon paranemiskertomus. Ei sillä, että minä haluaisin siitä parantua. Minulle kirja on trigger.



Mariska - Tarkasta tämä

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Pärjäile.

:)

Pura kirjoitti...

Kiitos yritetään. :)

peikkotyttö kirjoitti...

toi Jääprinsessa-kirja oli mun mielestä tosi hyvä!! ja hei, tykkään lukee sun blogia! kirjoitat hyvin :) tsemppiä sulle <3

Pura kirjoitti...

Kiitti! :) Mä oon nyt kohta puolessa välissä tota kirjaa ja musta se on aika huonosti kirjoitettu. Kielellisesti tosi töksähtelevä ja kerronnaltaan poukkoileva. Mut koska aihe kiinnostaa niin luen kyllä loppuun. :)

Lähetä kommentti