sunnuntai 25. lokakuuta 2015

Wanna kill myself right now


Nyt lauantaina oli mun kaverin synttärit. Mä tutustuin uusiin ihmisiin ja mulla oli tosi kivaa. Siis ihan oikeasti tosi kivaa. Ja nyt mä olen kotona ja mä haluan kuolla. Mä en kuitenkaan aio soittaa äidille. En mä halua herättää äitiä. Enkä soittaa Palvelevaan Puhelimeen. Enkä minnekään muuallekaan. En mä aio nyt oikeasti kuolla. Se on se alkoholi. Mä en varmaan sais juoda sitä ollenkaan, kun sitten mulle tulee se tila, että mä haluan tappaa itseni. Vaikka mä en todellisuudessa haluis just sillä hetkellä kuitenkaan ihan oikeasti kuolla. En mä tiiä. Vaikea selittää. Mut ilman juomista mulla ei olis ollenkaan niin kivaa. Tää on sairasta. Mä oon sairas. Mä tiiän.

4 kommenttia:

ELINA SIBERIA kirjoitti...

voi pieni rakas ;___; ♥

Anonyymi kirjoitti...

Oletko ikinä muuten käyttänyt mitään muuta kuin alkoholia? joo, vähän kyseenalaista vinkata masentuneelle muista aineista, mutta totuus on silti että alkoholi on masentuneelle pahin päihde. suosittelisin tutustumaan ennemmin kannabikseen, psykedeeleihin ja vaikka ekstaasiin jos joskus haluaa pitää hauskaa / löytää ratkaisuja ongelmiin ja pahaan oloon ilman masennuksen pahentamista...

Pura kirjoitti...

Pura kirjoitti...

Voin kertoa, että olen kokeillut, eikä se toiminut mun kohdalla. Tiedän myös miksei toiminut ja ehkä hyvä niin. Sivuvaikutukset kyllä tuli ja ne oli t o d e l l a kamalia. En siis suosita ketään edes harkitsemaan minkään kokeilemista, oli sitten masentunut tai ei.

Lähetä kommentti