keskiviikko 15. heinäkuuta 2015

Skip dinner - wake up thinner


Ruisleipää. Siihen päälle salaattia ja kurkkua. Vai tomaattia. Tai ehkä sittenkin kananmunaa... Mä olin jo viittä vaille tekemässä iltapalaa. Nälkä kutitteli vatsassa ja Suits oli alkamassa sopivasti tv:stä. Mut sit mä heräsin normaalin elämän horroksesta anoreksiatodellisuuteen. Mitä mä oon oikeen tekemässä!!?? Munhan piti nyt ihan totta laihduttaa. Laihtua. Ei mitään iltapaloja. En mä tarvii mitään. Mä oon ihan tarpeeks läski muutenkin. Eikä mulla oikeestaan edes ole enää nälkä...

Iltapalan tekeminen jäi siihen. Suits:ia katsoessa mä suoritin päässäni yhteenlaskua ruisleipä 90 kcal, levite 30 kcal, kananmuna 80 kcal, tomaatti 14,5kcal... Huh! Mitä mä oikein ajattelin suunnitellessani syöväni ton kaiken. Mut huomenna vaa'an on pakko näyttää vähemmän. Ihan pakko. Mä en kestä muuten.

Tänään mä olen muutenkin oksentanut kaiken mitä mä olen syönyt. Ihan. Kaiken. Mä tiedän, että mun pitäisi lopettaa se. Varsinkin kun ens kuussa on vuosittainen hammaslääkäritarkastus ja mua pelottaa, että mun hampaat on mennyt huonoiksi jatkuvasta oksentamisesta. Mä olin saanut jo lopetettua oksentamisen kuukausiksi, mutta nyt mä teen sitä taas. Mun on vaan pakko saada tehdä sitä. Mä en pysty lopettamaan. Ja mä teen sitä siinä määrin, että mä taidan poistaa päiviä oksentamatta -laskurin tosta sivupalkista, koska mä en jaksa olla nollailemassa sitä joka ikinen päivä. Että näin...

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hanki sähköhammasharja, lankaa, käytä eroosiohuuhdetta, juo hiilihappojuomat pillillä ja skippaa enivei oksentelu. Tsempit!:)

Uneksija kirjoitti...

Voi pieni, kunpa saisit lopetettua oksentamisen. Minulla se johti vaan juurihoitoihin ja itkuihin siitä että hampaani ovat ihan pilalla. En halua säikytellä, mutta sähköhammasharja ei välttämättä paljoa auta jos suuhusi tulee semmoinen määrä vatsahappoa tasaisin väliajoin.

Tsemppejä ihan hurjasti täältä.

Helmi kirjoitti...

Tiedän mistä puhut, oon itsekin syömishäiriöinen (ja tosin vahvasti parantumaan päin menossa).. En tosin oksennellut ikinä, mutta muistan aina sen, kuinka kävin sairauden "pahimpaan aikaan" hammaslääkärissä. Mitä siellä löydettiinkään? 8 REIKÄÄ! Olin järkyttynyt, mutta nyt kun olen syönyt paremmin niin suu voi jo paljon paremmin!! :)
helmi-i.blogspot.fi

Pura kirjoitti...

Sähköhammasharja multa löytyy, mut oon liian kärsimätön käyttämään sitä. :O Muuten kyllä huolehdin kaikin mahdollisin tavoin. Paitsi toi oksentelu, mut vielä en vaan pysty luopumaan siitä. Ehkä sitten kun oon saanut painoa taas alemmas. Mut kiitti! :)

Pura kirjoitti...

Ei siis ihan hyvä vaan, että säikyttelet. Mullakin on hampaat jo kärsineet. Vaikka ne ei ookaan niin huonoina mitä ne vois olla niin pitäis kyllä lopettaa oksentelu ennen kuin ne menee sellaisiksi. :/

Pura kirjoitti...

Kiva kuulla, että sulla on paraneminen hyvällä mallilla. :) Ja tosi hyvä oikeesti, ettet oo koskaan oksennellut. Ei kannatakaan.

Soikkeli kirjoitti...

Ootko kunnossa? Huolissani oon kun ei oo kuulunu mitään susuta.

Pikapikaaa kirjoitti...

Huolestunut lukija täällä, ootko hengissä?

Pura kirjoitti...

Noo oon ainakin sen verran kunnossa, että oon ihan kotona enkä osastolla. Mun on joo pitänyt tulla kirjoittamaan kuulumisia... :/ Mut älä oo huolissas. :)

Pura kirjoitti...

Oonhan mä vielä, vaikkei musta ookaan kuulunut täällä yhtään mitään. :/ Mut ei musta pidä huolestua. :)

Lähetä kommentti