perjantai 27. maaliskuuta 2015

Gotta vomit

Vatsa kurnii. Huutaa ruokaa. Mulla on niin huutava nälkä, että mä en varmasti saa nukuttua. Joten mä saan syödä jotain. Ihan vähäsen vaan. Juotava mansikkajogurtti. Rasvaton. 61kcal/100g. Tätä. Vähäsen tätä.

Iltapaino oli ollut 40,6 kg. Ainoastaan 100g enemmän kuin aamulla! Nyt se on 41,2 kg. Sen jogurtin takia! Mä en olisi saanut syödä. Sitä paitsi mä join sitä jogurttia ihan liikaa. Mä oon juuri pessyt hampaat, mutta mun on pakko kumartua vessanpöntön ylle ja työntää sormet kurkkuun. Jogurtti tulee naurettavan helposti ulos. Mun suussa maistuu mansikalle ja mentholille. Ja eikun uudestaan pesemään hampaat.


Ja vaaka näyttää jälleen 40,6 kg. Kutonen jopa käväisee vitosessa. Mutta taas 40,6 kg. Täydellistä.

Ja mä tajuan miten sairasta tää on. Miten sairas mä oon.

Nyt mun on mentävä nukkumaan. Olis pitänyt olla jo, sillä huomenna on poliaika jo klo 9.

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kai paino nyt nousee ku mahaan laitetaan jotain. Mut ei se oo läskiä vaan se fyysinen jugurtti :/

ELINA SIBERIA kirjoitti...

voi pieni ♥ ;____;

Pura kirjoitti...

Joo mä tiedostin sen itsekin silloin illalla, mut menin siitä vaa'an lukemasta silti sekaisin. :/

Pura kirjoitti...

<3 <3

Anonyymi kirjoitti...

Heitä vaaka mäkeen?

Pura kirjoitti...

En mä voi. Mä oon liian riippuvainen siitä ja mua alkaa ahdistaa, jos mä en tiedä mun painoa.

Lähetä kommentti