keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Puke

Tiistai. Mun olis tehnyt mieli jättää aamupalaa, mut mä en voinut. Ruokailuvalvojana oli vuorossa yksi vahtaajahoitaja, joka kerran tuli tarkastamaan mun tarjottimen ja jogurttipurkin, kun mä olin syönyt ja palautin astioita kärryyn. Nyt se ei tosin tullut. Aamuryhmässä oli mun vuoro. Soitin Eagle-Eye Cherryn Save Tonight. Musta se sopi aamubiisiksi.

Lounaalla oli ekaa kertaa pastaa! Ihan kiva juttu, vaikka pastassa onkin ihan luvattoman paljon hiilareita. Päivällisellä mulle oli soijarouhekeittoa (taas!) ja puolukkakiisseliä. Mulla ei ollut yhtään nälkä enkä mä melkein pystynyt edes syömään. Mä otin keittoa tosi vähän eikä kukaan sanonut mulle mitään. Jälkkärin mä levitin kulhon reunoille ja jätin pohjat. Päivällisen jälkeen mä oksensin kaiken samantien.


Mä olin anonut viikolle yölomaa tai edes päivälomaa. Sain neljän tunnin päiväloman. Kävin ostarilla ja Ginassa sovittamassa farkkuja. Olisin halunnut uudet farkut, mut siellä ei ollut mitään niin kivoja. Kotona mä katoin Lauraa vhs:ltä ja join ananaslimsaa.

Osastolle palattuani mulla oli päivällisen jälkeen keskustelu. Mä kerroin, että mun vointi on huonontunut. Kirjoja mä en saanut takaisin. Asiasta päättää kuulemma lääkäri huomenna rapsalla. Kiva. Kukaan ei päätä mitään, kaikki vaan siirtää asiaa hoitajilta lääkärille ja taas takaisin hoitajille.

Mut onneks mulla on se yksi kirja. Mä oon kohta lukenut sen. Vähän huvittavaa lukea sitä salaa. Aina kun mä en lue sitä, mä säilytän sitä yöpöydän laatikossa tai sängyssä peiton alla. Mut muuten se otettais multa pois ja sitten mulla ei olis mitään mitä lukea.

Mä kävin taas lenkillä mun kaverin kanssa. Oli tosi kylmä ja vettäkin alkoi sataa.

4 kommenttia:

Ilona kirjoitti...

Hei Pura. Kuuntelin tänään Haloo Helsingin uutta levyä ja sieltä biisiä Kevyempi kantaa. Tulit ihan sinä mieleen. Toivottavasti osasto on auttanut sua. Paljon lämpimiä ajatuksia täältä tuntemattomalta ihmiseltä sulle päin :) Älä anna periksi, sulla on vaan yksi elämä, ja kun pääset tästä vaiheesta jonain päivänä yli, niin tuut olemaan niin onnellinen, että oot elossa.

Reetta kirjoitti...

Mitäs kuuluu? :)

Pura kirjoitti...

Hei mun täytyykin kuunnella toi biisi! Tosi kiva kun kommentoit ja paljon halauksia sullekin. :)

Pura kirjoitti...

Ikävä kirjoittaa, mut huonoa tai huonompaa yhä vieläkin. :( Mut kyl tää tästä... toivottavasti ainakin. :)

Lähetä kommentti